موزاییک حیاط شطرنجی، یکی از پرکاربردترین انواع موزاییک است که برای حیاط کاربرد دارد، قیمت این نوع موزاییک بنا به عوامل تغییر پیدا می‌کند، برای پس اندازهای موزاییک روی قیمت آن تاثیرگذار است. اگر این نوع موزاییک در ابعاد ۳۰ در۳۰ تولید شده باشد، قیمت کمتری نسبت به ابعاد ۴۰ در ۴۰ دارد. همچنین کیفیت موزاییک روی قیمت آن تاثیر گذار است، اگر موزاییک کلفت باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند اما برخی از موزیک ها هستند که نازک هستند و ممکن است بشکنند و قیمت کمتری دارند. 

قیمت موزاییک حیاط شطرنجی پلیمری

آشنایی با طرح های موزاییک حیاط جدید

آشنایی با طرح های موزاییک حیاط جدید به تازگی موزاییک حیاط جدید وارد بازار شده است که زیبایی خاصی به نمای حیاط شما می دهد، از این موضوع را می‌توان در سرتاسر نمای حیاط استفاده نمود و فقط اگر می خواهید داخل حیاط، باغچه داشته باشید، باید آن قسمت ها را خالی از موزاییک بگذارید. 

یکی از طرح‌های جدید موزیک که به تازگی وارد بازار شده است طرح شطرنجی است که همانطور که از نامش پیداست مانند صفحه شطرنج به صورت دو رنگ است. این نوع موزاییک خود دارای دو طرح است. در برخی از طرح‌ها در موزاییک ۳۰ در ۳۰ برای مثال می‌توانید نه مربع کوچک بیابید که ابعاد آنها ده در ده است، شکل ظاهری مربع ها به گونه ای است که برخی از مربع ها کمرنگ تر و برخی دیگر پررنگ‌تر هستند و کنار یکدیگر قرار گرفته اند، برای مثال ممکن است مذاکره شطرنجی مرکب از رنگ صورتی پررنگ و صورتی کمرنگ باشد که صورتی پررنگ و کم‌رنگ بدون فاصله در کنار هم قرار دارند. 

نوع دوم موزاییک های شطرنجی به گونه ای است که موزاییک ها ساده هستند، اما زمانی که می خواهید آنها را کف زمین بچسبانید، آنها را به صورت یکی در میان می چسبانید. برای مثال وقتی میخواهید موزاییک را خریداری نمایید، باید دو رنگ متفاوت با یکدیگر را خریداری کنید و وقتی می خواهید آنها را روی زمین بچسبانید، آنها را به صورت یکی در میان بغل هم می گذارید و می چسبانید، که به صورت صفحه شطرنج در می آید. 

خرید موزاییک حیاط 30*30 شطرنجی

خرید موزاییک حیاط 30*30 شطرنجی برای خرید موزاییک حیاط سی در سی باید ابتدا طول و عرض حیاط خود را اندازه گیری نمایید، تا بفهمید به چند عدد موزاییک نیاز دارید. در هنگام خرید موزاییک بهتر است کیفیت و قیمت های مختلف را با یکدیگر بررسی نمایید، به این ترتیب می توانید از مکانهایی موزاییک را خریداری کنید که بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهد. 

برای خرید این محصول، می توانید عکس های مختلف محصول را در سایت ما ببینید و به دلخواه سفارش خود را ثبت نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *