یکی از محصولات ارزشمند و بی نظیری که در کشورمان تولید شده و در تمامی دنیا از طرفداران بی شماری برخوردار است، پودر سنگ ساوه می باشد؛ برای تولید این محصول سنگ هایی که دارای رنگ سفید بوده را انتخاب کرده و در کارخانه اقدام به تبدیل نمودن آن به پودر می نمایند؛ ما در این سایت اینترنتی به عنوان فروشنده این محصول در خدمت شما بوده و آن را در اندازه ها 40 کیلویی در دسترس مشتریان خویش قرار می دهیم.

فروشنده پودر سنگ ساوه 40 کیلویی

ویژگی های پودر سنگ ساوه 40 کیلویی

ویژگی های پودر سنگ ساوه 40 کیلویی برای تولید پودر سنگ ساوه که این روزها در اندازه های 40 کیلویی در بازار وجود دارد، از کانی های معدنی که در طبیعت وجود دارند بهره گرفته می شود؛ کانی هایی مانند سنگ آهک، کربنات کلسیم، مرمریت گرانیت و …
از جمله مهم ترین ویژگی هایی که این متریال با ارزش ساختمانی از آن برخوردار می باشد می توان به پارامترهای زیر اشاره نمود:

  • این پودر سنگ قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد و اگر با سیمان مخلوط شود، از ترک خوردن آن پس از خشک شدن جلوگیری به عمل می آورد.
  • توسط این متریال استحکام و مقاومت ساختمان ها را به میزان فراوانی افزایش می دهند.
  • تمامی خواص کانی های کوبیده شده در این پودر موجود می باشد.
  • استفاده از آن بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن می توان بخش بسیار مهمی از بناها را توسط آن ساخت.

معمولاً پودر سنگ ساوه را با سایر مصالح ساختمانی مانند سیمان سفید، گچ و سیمان معمولی مخلوط نموده و سپس از آن استفاده می نمایند.

قیمت پودر سنگ ساوه صادراتی

قیمت پودر سنگ ساوه صادراتی در کشورمان پودر سنگ به دو شیوه به دست می آید: طبیعی و صنعتی. در شکل طبیعی سنگ هایی که در معادن مختلف وجود دارند و در اثر گذر زمان با فرسایش مواجه شده و تبدیل به پودر شده اند را جمع آوری کرده و پس از اینکه آنها را الک نمودند، مورد استفاده قرار می دهند.
در شیوه صنعتی نیز سنگ هایی که از معادن مختلف استخراج شده اند را به کارخانجات مخصوص منتقل کرده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید پودر سنگ می نمایند.
شایان ذکر است که در ایران صنایع مختلفی در این زمینه به فعالیت مشغول می باشند که مراکز صنعتی شهر ساوه از جمله مهمترین آنها می باشند و محصولات آنها به سبب رنگ سفیدی که دارد، بسیار مورد توجه صنایع ساختمانی قرار گرفته است.
قیمت پودر سنگ صادراتی، به سنگی که برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته و از آن پودر سنگ به دست آمده بستگی دارد؛ اما قیمت این محصول هر چقدر که باشد، از اهمیت نقش آن در مقاوم سازی بناها و ساز های شهری و روستایی نمی کاهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *