شرکت موزاییک طرح دار حیاطی با چندین سال سابقه و تجربه بالا و با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و بهترین دستگاه ها، اقدام به ساخت طرح های متنوعی از موزاییک های حیاط به روش پرسی نموده و آنها را با ضخامت های گوناگون به سراسر کشور عرضه می نماید. تمامی این موزاییک ها از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و کاربردهای گوناگونی دارند.

شرکت موزاییک طرح دار حیاطی پرسی

مدل های موزاییک طرح دار حیاطی پرسی

مدل های موزاییک طرح دار حیاطی پرسی موزاییک حیاطی به نوعی از کفپوش گفته می شود که از دو لایه رویی و زیرین تشکیل شده است. موادی که لایه زیرین را تشکیل می دهند شامل ماسه، سیمان، بتن و … می باشند که دارای تحمل بار و استقامت بالایی هستند و موزاییک را در برابر فرسایش، یخ زدگی، عوامل محیطی گوناگون، ضربه و … مقاوم می کنند.
لایه رویی همان لایه ای است که طراحی ها و رنگ های گوناگون روی آن اجرا می شود و با مدل های گوناگون روانه بازار می گردد. موزاییک حیاطی پرسی در واقع به دلیل تولید شدن به روش پرسی یا ویبره ای بسیار متراکم و فشرده است و در حیاط، معابر عمومی، پشت بام، پارکینگ ها و … قابل استفاده می باشد.
به طور کلی مدل های موزاییک طرح دار حیاطی پرسی شامل موزاییک های شیاردار، شسته، سنگ دار، پلاکی و … است که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.
موزاییک های شیاردار همان گونه که از نامشان پیداست، دارای شیارهایی در سطح خود هستند که خود نیز با طرح های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این موزاییک ها به دلیل شیارهایی که دارند، مانع از سر خوردن افراد در بارندگی می شوند به همین دلیل در مناطق بارانی، بهترین گزینه جهت انتخاب می باشند.
موزاییک های شسته دارای طرح هایی از شن با حالت برجسته هستند و ظاهر بسیار زیبایی دارند.
موزاییک های سنگ دار مدل های متنوعی دارند و به صورت صاف، شیاردار و شسته در بازار یافت می شوند. این موزاییک ها بر روی سطح خود دارای طرح های تزئینی فوق العاده ای هستند و زیبایی فضای محیط را دوچندان می کنند.
موزاییک های پلاکی علاوه بر ظاهر بسیار زیبا از مواد بسیار سخت تشکیل شده اند و استحکام بالایی دارند.

خرید انواع موزاییک طرح دار حیاطی ویبره ای

خرید انواع موزاییک طرح دار حیاطی ویبره ای موزاییک ویبره ای یکی از با کیفیت ترین و ارزانترین نوع کفپوش برای افراد خوش سلیقه است که می توان پیشنهاد کرد. این موزاییک ها خیلی دیر فرسایش پیدا می کنند و شکستگی در آنها بسیار کم رخ می دهد.
در حال حاضر انواع موزاییک های طرح دار حیاطی ویبره ای با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می رسد و در صورت سفارش از جانب مشتری به اقصی نقاط کشور ارسال می گردد.
شما می توانید جهت خرید موزاییک با کمی وقت گذاشتن و مشاهده انواع مدل ها در سایت های اینترنتی ما، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. سعی ما بر این است که در کمترین زمان این محصولات را به دست شما برسانیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *