موزاییک حیاطی ارزان و باکیفیت یکی از انواع کف پوش هایی است که در کشورمان فروش بسیار خوبی داشته و معمولاً در انواع ساده و طرح دار تولید شده و برای پوشش دادن به حیاط، پیاده رو و پارکینگ کاربرد دارد. این متریال دارای دوام و استقامت بالایی بوده و معمولاً در رنگهای متنوع تولید می شود، اما پرفروش ترین نوع آن رنگهای رزد و قرمز می باشند که رنگ آن با استفاده از خاک رس و گل ماش به وجود آمده است.

فروش موزاییک حیاطی ارزان بتنی ساده

توضیحاتی درباره موزاییک حیاطی بتنی

توضیحاتی درباره موزاییک حیاطی بتنی موزاییک حیاطی جدید با استفاده از بتن پیش ساخته تولید شده و روی آن را نیز با روکشی از جنس پودر بتن سخت می پوشانند و همین امر باعث بالا رفتن مقاومت سایشی آن گردیده و حتی اگر در مکان های پر رفت و آمد نصب شود، می تواند برای سالهای سال دوام آورده و هیچگونه آسیبی به ساختار و بدنه آن وارد نشود.
معمولاً ساختار اصلی آن از موادی مانند سیمان، ماسه، پودر سنگ ساخته شده و با سنگ دانه های زیبایی تزئین می گردد. البته به سبب اینکه ظاهر این موزاییک شبیه سنگهای طبیعی می باشد از آن در قسمت هایی از شهر که گل و گیاه فراوان در آنها وجود دارد استفاده می کنند تا جلوه طبیعی و زیبایی برای آن به وجود آورده و جذابیت آن را به میزان چندین برابر افزایش دهند.
سنگ های زیبایی که برای تزیین این موزاییک به کار رفته اند، سنگ های شسته شده کف رودخانه ها هستند.
از جمله مکان هایی که می توان در آنها از این موزاییک استفاده نمود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کف حیاط و ویلا
  • پیاده رو
  • مراکز صنعتی و کارخانجات
  • پارکینگ، انبار و بندرگاه ها

قیمت موزاییک حیاطی ارزان سال جدید

قیمت موزاییک حیاطی ارزان سال جدید یکی از نکته های مهمی که در مورد موزاییک حیاطی وجود دارد این که در برابر تغییرات جوی و گرما و سرمای هوا مقاوم بوده و بهترین انتخاب برای پوشش دادن به کف محوطه های بیرونی ساختمان هایی است که در مناطق سردسیر و یا گرمسیر کشورمان وجود دارند؛ البته این موزاییک ها به سبب دارا بودن ساختار بتنی در برابر اصطکاک و فشار زیاد نیز تحمل بالایی داشته و همین امر موجب شده است که برای پوشش دادن به پیاده روها و معابر و تقاطع ها مورد استفاده قرار گیرد.
قیمت موزاییک حیاطی ارزان در سال جدید با توجه به تغییر و تحولاتی که در اقتصاد کشورمان به وجود آمد با تغییرات اندکی مواجه شد، اما با این وجود هنوز هم به عنوان اولین انتخاب برای سازندگان ساختمان ها و طراحان فضاهای بیرونی به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *