موزاییک سیمانی ساده یکی از انواع موزاییک های کفپوش به شمار می آید که بر روی لایه بیرونی آن از مواد تزئینی استفاده نشده است و به صورت ساده و در بعضی موارد نیز به صورت شیارهایی ساده روی سطح آن مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت موزاییک سیمانی ساده پیاده رو

خصوصیات موزاییک سیمانی ساده ۳۰*۳۰

خصوصیات موزاییک سیمانی ساده 30*30 موزاییک ساده سیمانی در ابعاد ۴۰ در ۴۰ و یا ۳۰ در ۳۰ تولید می شود و در فرآیند تولید آن از سیستم اتاق بخار استفاده می کنند که به صورت ویبره و با فشار پرس مواد اولیه آن کاملا متراکم و فشرده می شود.
موزاییک ساده به دلیل طرح ساده ای که دارد یکی از انواع موزاییک ارزان به شمار می آید ولی ویژگی هایی که دارد باعث شده کاربرد بسیار بالایی داشته باشد و از مهمترین این ویژگیها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
مقاومت بالای موزاییک سیمانی ساده در برابر ضربه و اختلاف دمای بالا باعث شده است که بیشترین کاربرد را در محوطه های فضای سبز، پارکها و پیاده روها داشته باشد.
این محصول تنوع بالایی در طرح و رنگ نیز دارد و می توان هر کدام از طرحها را با توجه به مکان و شرایطی که مدنظر است، مورد استفاده قرار داد.
از لحاظ کیفیت و نوع نیز این موزاییک تنوع بالایی دارد که از مهمترین آنها می توان به موزاییک سیمانی ساده، شسته، سیاه و پرسی اشاره کرد که توسط تولیدکننده های این محصول با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عرضه می شوند.

خرید انواع موزاییک سیمانی پیاده رو ارزان

خرید انواع موزاییک سیمانی پیاده رو ارزان برای خرید موزاییک سیمانی در انواع رنگها و طرح های مختلف می توان با تولیدکننده ها و عرضه کننده های اصلی این محصول از روش های مختلفی مانند مراجعه به دفتر کارخانه و یا نمایندگی های فروش آنها به صورت حضوری اقدام کرد.
و یکی دیگر از روش ها برای خرید این محصول در انواع مختلف، ارتباط از طریق سایت های فروش و روش های غیرحضوری می باشد که امروزه بسیاری از تولیدکننده ها برای عرضه بهتر محصولات خود از آن استفاده می کنند.
یکی از عواملی که باعث می شود قیمت موزاییک سیمانی نسبت به نمونه های دیگر پایین تر باشد، نداشتن سنگهای تزئینی در لایه بیرونی آن است و به صورت ساده برای مکان هایی مانند پیاده روها بیشترین کاربرد را دارد.
در هنگام خرید موزاییک سیمانی، حجم خرید نیز یکی از موارد بسیار مهمی است که در قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است و خریدار می تواند محصول را با قیمتی بسیار پایین از تولیدکننده خریداری کند که در این صورت حاشیه سود بالایی برای تولیدکننده و خریدار را در بر دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *