سنگ مرمریت مشکی ضد یخ فوق سبک از جدیدترین نمونه است که با تکنولوژی روز و فناوری پیشرفته تولید شده و تنوع رنگ و طرح نیز شامل آن می شود که در بازار و توسط عرضه کننده به وفور و با قیمت های مناسبی مورد خرید و فروش قرار می گیرد و لذا با وجود این مرکز دسترسی مشتری در هر نقطه ای از کشور راحت تر خواهد شد.

عرضه کننده موزاییک ضد یخ فوق سبک

خصوصیات موزاییک ضد یخ فوق سبک

خصوصیات موزاییک ضد یخ فوق سبک موزاییک ضد یخ فوق سبک از مواد پلیمری تهیه شده و بسیار با دوام و باکیفیت می باشد که در طرح، سایز و رنگ دارای تنوع بالایی بوده و در شرایط مختلف جوی مقاوم است و تحولات آب و هوایی را تحمل می کند و در برابر یخ بندان و اشعه خورشید نیز استحکام بالایی دارد.

این سرامیک کف 80*80 یزد دارای تراکم بالا و فشرده ای بوده و در زمستان و به دلیل جذب آب پایینی که دارد در مناطق سرد سیر، پر بارش و رطوبتی به خوبی هوای سرد را تحمل می کند‌. ‌مقاومت سایشی و فشاری آن نیز بالا بوده بنابراین در برابر ضربات و رفت و آمدها دچار آسیب نخواهد شد.

این موزائیک علاوه بر اینکه دارای خاصیت ضد یخ زدگی است آلودگی ها را به خود جذب نمی کند و تغییر رنگ نخواهد داد و همچنین از شستشوی راحتی برخوردار می باشد. اجرای این موزائیک راحت بوده چون کاملا گونیا است و از کجی و ناهمواری برخوردار نخواهد بود و به دلیل یکنواختی ابعاد و رنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد.

خرید انواع موزاییک ضد یخ حیاطی جدید

خرید انواع موزاییک ضد یخ حیاطی جدید خرید انواع موزاییک حیاطی جدید ضد یخ در بازار به وفور انجام می شود چون مشتریان اکثرا از کیفیت ممتاز آن آگاه هستند و یا قبل از خرید از مرغوب بودن آن آگاه خواهند شد. این موزائیک از طول عمر بالایی برخوردار بوده و استفاده های فراوانی در کف حیاط دارد و استفاده از آن به سود است و از هزینه های اضافی کاسته خواهد شد.

موزاییک ضد یخ دارای رنگ و ابعاد و طرح های مختلفی بوده و به همین دلیل مشتریان برای تهیه آن حق انتخاب بالایی دارند و متناسب با سلیقه خود می توانند آن را انتخاب کنند. این محصول نیز بسته به مدل و رنگ دارای قیمت های مختلفی بوده و نرخ عمده آن ارزانتر خواهد بود.

موزاییک ضد یخ بهترین گزینه برای مناطق سرد سیر است و دچار ترک و متلاشی شدن ناشی از یخ بندان نخواهد شد و به طور کامل نیاز مشتریان را رفع می کند. این موزائیک به دلیل کیفیت اعلائی که دارد در پیاده روهایی که در معرض رفت و آمد زیاد است نیز استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *