موزاییک سقفی امروزه بیشترین کاربرد و مصرف را در تزیین و دیزاین طراحی داخلی دارد که در انواع طرح و رنگ ها با قیمت بسیار خوبی خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. خرید موزاییک سقفی طرح ریگ برجسته

مدل های موزاییک سقفی برجسته

مدل های موزاییک سقفی برجسته موزاییک سقفی برجسته در طرح ها و رنگ های مختلف و در سایز های متنوع نیز تولید می شود اما اغلب تولیدات این محصول در اندازه های 40 در 40 می باشد که ضخامت حدودی 3.5 سانتی متر دارند.

این موزاییک ها دارای سطحی برجسته با یک طرح جذاب هستند که با کنار یکدیگر چیده شدن یک تصویر بسیار زیبا و چشم نواز را خلق می کنند که در قسمت های مختلف دیوار های خانه نصب می شود.

رنگ به کار رفته در این موزاییک ها در لایه دوم و رویی افزوده می شود که جلوه بیشتری به موزاییک ها می بخشد و همین امر سبب شده است تا محبوبیت بسیار زیادی در مدت بسیار کمی به دست آورد.

موزاییک سقفی برجسته انواع مختلفی دارند که یکی از پر طرفدار ترین طرح ها و مدل های آن موزاییک آبشار می باشد.از دیگر مدل های این موزاییک جذاب می توان به موزاییک طرح مرمر نیز اشاره کرد.موزاییک های برجسته تحت عنوان موزاییک ارزان علاوه بر توزیع در سراسر کشور به خارج از مرز های ایران و به کشور های همسایه نیز صادر می شود که نشان دهنده موفقیت در این حوزه است.

از این موزاییک ها به دلیل استحکام و طرحی که دارند برای کفپوش ساختمان های مجلل و … نیز استفاده می شود که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.این موزاییک ها بسیار با دوام و مقاوم هستند و به سختی دچار شکستگی و ترک خوردگی می شوند به همین دلیل می توانید با خیالی راحت از آن ها در جا های مختلف خانه تان استفاده نمایید.

موزاییک های برجسته به دلیل ناهموار بودن سطح آن برای حیاط خلوت ها و بالکن ها و … چندان توصیه نمی شود چرا که ممکن است کمی پا ها را اذیت کند و در روی آن ها حتما باید با کفش و دمپایی باشید.

مرکز تولید انواع موزاییک سقفی ارزان

مرکز تولید انواع موزاییک سقفی ارزان تولید انواع موزاییک ها با متریال و مواد اولیه با کیفیتی انجام می شود تا محصول نهایی یک نتیجه رضایت بخش و البته سود ده باشد. در تولید این موزاییک ها از رنگ های بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند تا در طولانی مدت کدر و یا کم رنگ نشود و زیبایی روز نخست خود را حفظ نماید. موزاییک ها با توجه به روش تولید، سایز و اندازه، طرح و شکل و … قیمت های متفاوتی دارند اما خب اگر به صورت عمده آن را خریداری کنید می توانید قیمت بسیار پایینی را نیز جهت خرید آن پرداخت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *