مرکز خرید موزاییک علوی

مرکز خرید موزاییک علوی رفسنجان یکی از مراکز بسیار مهم تولید موزاییک و فروش موزاییک در کشور می باشد.

کارخانه موزاییک سازی علوی انواع کف پوش گرانیتی در سایز های ۴۰ در ۴۰ ۳۵ در ۳۵ و ۳۰ در ۳۰ تولید می‌شود همچنین در این کارخانه موزاییک های محوطه سازی جهت نمای کف حیاط ها پیاده روها باغ ویلا نیز تولید شده و به فروش می رسد.

انواع موزاییک در مرکز خرید موزاییک علوی

انواع موزاییک در مرکز خرید موزاییک علوی

انواع تولیدات موزاییک علوی میتوانیم‌به موزاییک های خورشیدی در مدل های متفاوت و همچنین رنگ های متنوع اشاره کنیم.

در این مرکز انواع موزاییک حیاطی، موزاییک واش بتن، موزاییک پرسی موزاییک پلیمری، موزاییک گرانیتی طرح دار موزاییک طرح سنگ طبیعی و انواع دیگر موزاییک ها به صورت موزاییک های پلیمری سقفی در رنگ های متفاوت تولید شده و به فروش می رسد.

تمامی محصولاتی که در کارخانه علوی تولید می شوند بسیار با کیفیت بوده و فروش موزاییک در این کارخانه به صورت غیرحضوری و عمده صورت می پذیرد.

قیمت های اعلام شده از سوی موزاییک فروشی علوی بسیار مناسب بوده و همه افراد در سرتاسر کشور به راحتی می‌توانند این محصولات را خریداری کرده و استفاده نمایند.

مشخصات موزاییک واش بتن علوی

همانگونه که مستحضر هستید موزاییک واش بتن یکی از انواع موزاییک های به روز تولید شده در کارخانه موزاییک سازی علوی می باشد.

این نمونه از موزیک ها بسیار با کیفیت بوده و دارای رنگ بندی و دانه بندی مختلف و متفاوت میباشد.

موزاییک های تولید شده در کارخانه علوی از عرض دو و نیم سانت و همچنین به صورت ۴۰ در ۴۰ سانتی متر و یا ۵۴ در۵۴ سانتیمتر تولید می‌شوند.

این موزائیک ها بسیار باکیفیت هستند موزاییک واش بتن با کیفیت موزاییکی است که پس از شکسته شدن دانه بندی آن نیز همراه با ملات مورد استفاده در موزاییک شکسته شود.

شما اگر از نزدیک یک نمونه از موزاییک را در مرکز خرید موزاییک علوی مشاهده نمایید می توانید دانه بندی منظم در داخل موزاییک را مشاهده کرده و همچنین این محصول را به راحتی می توانید تست نمایید.

موزاییک های تولید شده در کارخانه علوی همه توسط دستگاههای تمام اتوماتیک و پرسی تولید شده و سرتاسر کشور ارسال می‌شوند.

مشخصات موزاییک پلیمری علوی

مشخصات موزاییک پلیمری علوی

از جمله محصولات دیگری که در کارخانه موزاییک سازی علوی تولید میشود موزاییک پلیمری می باشد.

این محصولات برای مناطق سردسیر بسیار مناسب بوده و قابلیت استفاده فراوانی در طول سال های طولانی را دارا می باشند.

موزاییک های پلیمری تولید شده در کارخانه موزاییک سازی علوی بسیار با کیفیت بوده و توسط دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک به صورت پرسی تولید می‌شوند.

از جمله مواد به کار رفته در تولید این موزائیک ها می توانیم به پلیمر رنگدانه و دیگر مواد مورد نیاز برای تولید این محصول اشاره نماییم.

قطر موزاییک های پلیمری ۲ سانتیمتر بوده و وزن هر متر مربع آن ۴۵ کیلومتر می‌باشد این محصولات در ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی متر تولید می شوند.

افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند و می‌توانند با توجه به سلیقه و مکان مورد زندگی خود و یا برای کف سازی محیط اطراف مانند پیاده رو باغ ویلا از مرکز خرید موزاییک علوی خرید نمایند.

موزاییک های پلیمری بر اساس رنگ بندی هایی که تولید می شود دارای قیمت متفاوت می باشند معمولاً موزاییک های رنگی پلیمری از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مشخصات جدول دور باغچه علوی

مشخصات جدول دور باغچه علوی

یکی دیگر از محصولات تولید شده در کارخانه موزاییک سازی علوی جدول دور باغچه می باشد.

این محصولات در انواع طرح ها و به رنگ طوسی برای دور باغچه دور درختان و تزئینات بیرون ساختمان استفاده می شود.

این محصولات نیز دارای تنوع فراوان بوده و شما عزیزان به راحتی می توانید در مرکز خرید موزاییک علوی با توجه به موزاییک هایی که برای حیاط و یا محیط بیرون از منزل استفاده کرده اید یکی از انواع مدل ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

قیمت موزاییک با کیفیت علوی

قیمت موزاییک با کیفیت علوی

انواع موزاییک های تولید شده در کارخانه علوی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و تمامی محصولات از جنس و متریال مواد درجه یک تولید شده و با ضمانتنامه و مهر استاندارد تحویل مشتریان داده می‌شوند.

موزاییک هایی که در کارخانه علوی تولید می‌شود با استفاده از بهترین دستگاه های پیشرفته و به روز تولید شده و می توانید براحتی و با خیالی آسوده سال‌های متمادی از این محصولات برای نماسازی کف حیاط و کف سالن ها و سوله ها و همچنین پیاده‌روها استفاده نمایید.

کارفرماها و پیمانکاران می‌توانند این محصولات را با قیمت مناسب از مرکز خرید موزاییک علوی مستقیم از درب کارخانه خریداری کرده و استفاده نمایند.

قیمت‌های اعلام شده از سوی شرکت با توجه به حجم خریداران و کیفیت مواد به کار رفته در تولید این محصولات متفاوت می باشد.

برای آنکه بتوانید قیمت این محصولات را به دست آورید می توانید با کارشناسان تجاری موجود در این زمینه فعالیت شبانه‌روزی دارند ارتباط گرفته و از قیمت های به روز اطلاعات کامل را به دست آورند.

خرید موزاییک از مرکز خرید موزاییک علوی

خرید موزاییک از مرکز خرید موزاییک علوی

موزاییک های تولید شده در کارخانه موزاییک سازی علوی بسیار با کیفیت بوده و افراد بسیاری به دنبال خرید این محصولات از درب کارخانه می باشند.

خرید به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر شده است و افرادی که قصد دارند از مواد و متریال درجه یک برای نماسازی کف حیاط ها و سوله خود استفاده کنند می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی و مشاهده محصولات از طریق واتساپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

کارشناسان ما پس از بررسی و تولید این محصولات محصول مورد نظر شما را در خودروهای حمل قرار داده و به آدرس پروژه ارسال می‌کنند.

شما با خرید غیر حضوری به راحتی می توانید مصالح مورد نیاز خود را تهیه کرده و در وقت و هزینه های جانبی صرفه جویی کنید.

صادرات بهترین موزاییک علوی

صادرات بهترین موزاییک علوی

امروز صادرات و فروش موزاییک یکی از بحث‌های بسیار مهم است که در کشور مطرح شده است.

کشور ما از نظر ذخایر سنگ و مصالح ساختمانی بسیار غنی بوده و به راحتی می‌تواند به کشورهای بسیار زیادی انواع مصالح خود را صادر کند.

همین امر سبب شده تا افراد بسیاری در این زمینه فعالیت خود را شروع کرده و به راحتی مصالح مختلفی مانند موزاییک، سیمان، انواع پودر سنگ و همچنین سنگ های بزرگ معدنی خود را به کشورهای همسایه و دیگر کشورها صادر کنند.

صادرات تولید و فروش موزاییک می‌تواند به چرخه اقتصادی کشور کمک فراوانی کندشما عزیزان می توانید در مرکز خرید موزاییک علوی محصولات خود را خریداری کرده و صادر نمایید.

بهترین صادر کننده موزاییک در کشور

شرکت تجاری ما ضمن فروش موزاییک و تحویل تمامی مصالح مورد نیاز مانند موزاییک و پودر سنگ در سراسر کشور یکی از بهترین صادر کنندگان و فروشندگان موزاییک در کشور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و صادرات این محصول می توانید با کارشناسان تجاری ما مشورت بگیرید.

تیم تجاری پاراگ به صورت ۲۴ ساعته تمامی تلاش خود را در جهت هر چه بهتر و بیشتر دادن خدمات در جهت پیشرفت و فروش موزاییک و پودر سنگ در کشور در خدمت همه مشتریان عزیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از مرکز خرید موزاییک علوی می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *