قیمت پودر سیلیس در شرکت تجاری ما قیمت بسیار مناسب و ارزان شرکت توانسته است با استفاده از کارشناسان مجرب و دستگاه‌های پیشرفته انواع پودر سیلیس را به‌صورت میکرونیزه در تناژهای بالا تولید کرده و به بازار عرضه کند.

سیلیس تولید شده در این مرکز دارای ذخایر بالای کلوخه سیلیس می باشد همین امر سبب شده تا سیلیس به دست آمده بسیار خالص بوده و برای انواع کارهای صنعتی کاربرد داشته باشد.

فروش سیلیس مستقیم از درب کارخانه

سیلیس یکی از پودر های تولید شده در شرکت تجاری ما بوده و به صورت عمده به فروش می رسد فروش امروزه از طریق درگاه های مشخصی صورت می پذیرد یکی از این درگاه‌ها فروش به صورت غیر حضوری است که سبب پایین آمدن قیمت نهایی محصول شده و شما خریداران عزیز به راحتی می توانید حجم بالایی از این محصول را با قیمت مناسب از فروشندگان خریداری نمایید.

سیلیس تولید  شده در این شرکت دارای  عیار های مختلف ۹۷% ۹۸ و ۹۹ درصد می‌باشد و این پودر را در انواع مش های میکرونیزه ۱۸۰ تا ۱۵۰۰ با بهترین کیفیت و خلوص تولید میکند هر چه عیار سیلیس بالا باشد کیفیت دانه بندی هایی که در خط تولید تولید می شود بالاتر می‌رود و قیمت سیلیس نیز افزایش پیدا می‌کند و برای آنکه بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید حجم خرید خود را بالاتر ببرید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تجاری ما در ارتباط باشید.

خرید سیلیس با قیمت مناسب

شرکت تجاری ما با همکاری جمعی از بهترین تولید کنندگان انواع پودر این محصولات را در تناژ بالا با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می‌رساند برای خرید انواع پودر مخصوصاً پودر سیلیس پودر کوارتز، پودر گرانیت، پودر بنتونیت  و انواع دیگر پودرهای سنگ رنگی می توانید با سایت تجاری ما تماس بگیرید و این محصولات را به صورت غیر حضوری و عمده خریداری نمایید.

کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه خرید و فروش انواع پودرها می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *