تولید انواع اکسسوری منزل و تزئینات ساختمانی یکی از مشاغل قدیمیست اما همین شغل، امروزه با کمک مواد اولیه مدرن و گسترش ارتباطات جهانی بسیار با کیفیت تر و متنوع تر از گذشته شده است. پخش کننده پودر سنگ هنری سفید کیلویی برای آن دسته از هنرمندان عزیز که قصد تولید انواع اکسسوری و تندیس هنری مدرن و کلاسیک را دارند، اقدام به عرضه مقادیر نامحدود پودر سنگ هنری سفید و سنگ مرمریت حمزاوه نموده است.پخش کننده پودر سنگ هنری سفید کیلویی

موارد کاربرد پودر سنگ هنری سفید

موارد کاربرد پودر سنگ هنری سفید پودر سنگ هنری یکی از پرکاربردترین مصالح ساخت تندیس و اشیای دکوری است که به دلیل بی بو بودن و سلامتش قابلیت استفاده در تمامی مکان ها را دارد. امروزه بانوان زیادی حتی در منازل با کمترین امکانات و تنها با استفاده از چند قالب سیلیکونی و مقداری آب در تر کیب با پودر سنگ هنری دست به ساخت انواع اشیاء زیبا و پرطرفدار می زنند.

موارد کاربرد پودر سنگ هنری سفید عبارتند از:

  1. ساخت انواع اکسسوری منازل: مواردی از قبیل قاب های عکس و قاب آیینه، تندیس های ایستاده و دیواری، تزئینات یخچال و کابینت، جا سوییچی و … به این دلیل که می توان از ملات پودر سنگ در طرح های ظریف نیز استفاده کرد.
  2. ساخت اسکلت میزهای عسلی و تزیینات مبلمان خانگی و شهری: به دلیل سهولت قالب ریزی و سریع خشک شدن پودر سنگ، میتوان طرحهای متنوع را تولید کرد.
  3. ساخت انواع طرح های نقش برجسته سقف و دیوار و کف ساختمان: به دلیل قابلیت شستشو و مقاومت بسیار بالا برای انواع فضاهای داخلی و خارجی مناسب و کاربردی است.

پخش پودر سنگ سفیدبه تنهایی می تواند نیاز شما عزیزان را به تمامی رنگ ها برآورده کند، کافیست برای رنگی کردن هر کیلو از پودر سنگ، 12 گرم پودر رنگی را به پودر سنگ اضافه کرده و رنگ های متنوع مورد نیازتان را خلق کنید.

قیمت کارخانه پودر سنگ هنری سفید

قیمت کارخانه پودر سنگ هنری سفید قیمت پودر سنگ سفید کاملا به کیفیت چسبندگی، درجه خلوص و یکدستی ذرات پودر وابسته است و هر چه چسب پودر سنگ، درجه خلوص و یکدستی پودر بیشتر باشد بر ارزش و قیمت فروش آن افزوده می شود.

قیمت کارخانه پودر سنگ هنری سفید و سنگ مرمریت خاکستری بسیار مقرون به صرفه تر از مغازه هاست. با خرید مستقیم نه تنها از کیفیت محصولی که دریافت می کنید اطمینان خواهید داشت بلکه با حذف دست واسطه ها می توانید با قیمتی به مراتب مناسب تر مقادیر مورد نیاز از پودر سنگ را برای خود فراهم کنید.

پخش پودر سنگ هنری با هدف دسترسی آسان و مستقیم به بهترین محصول تولید شده در کشور، برای بهره مندی فروشگاه های مصالح ساختمانی، فروشگاه های ابزار هنری و آن دسته از هنرمندان عزیز که قصد خرید مستقیم این فراورده کاربردی را دارند انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *