پودر هنری بیشتر در مجسمه سازی قابلیت استفاده دارد و با استفاده از این پودر میتوانیم مجسمه های بزرگ و کوچک و بسیار زیبا و بی نظیر را تولید کنیم. هنر مجسمه سازی یکی از کهن ترین هنر های ابداعی به دست بشر بوده و تا کنون نیز توانسته جذابیت خود را برای جوامع گوناگون حفظ نماید و به همین دلیل این صنعت مورد استقبال هنر مندان زیادی قرار گرفته است. ساخت مجسمه با استفاده از پودر سنگ یکی از شیوه های رایج و بهینه این صنعت می باشد. مجموعه ما عرضه کننده مستقیم پودرسنگ مجسمه سازی ارزان ترک در کشور بوده و محصولات را در اختیار هنرمندان این حوزه هنری قرار می دهد.

عرضه مستقیم پودرسنگ مجسمه سازی ارزان ترک

طرز استفاده از پودر سنگ ترک

طرز استفاده از پودر سنگ ترک مهمترین مزیت مجسمه سازی با استفاده از پودر سنگ این است که اجرای نقوش، فرو رفتگی ها و برجستگی ها بر روی بدنه مجسمه بسیار ساده بوده و خمیر تهیه شده از پودر سنگ ترک از انعطاف پذیری بسیار بالایی به نسبت سایر پودر های سنگ و همچنین سایر مواد اولیه بکار رفته در ساخت مجسمه برخوردار می باشد. البته پودر سنگ ترک محدود به هنر مجسمه سازی نبوده و به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن می توان از این ماده اولیه در سایر زمینه ها مانند ساخت ملات سیمانی برای نما کاری ساختمان و موارد متعدد دیگری نیز استفاده نمود.

برای تهیه ملات خوب و با چسبندگی زیاد، لازم است مقدار مناسبی از پودر سنگ ترک با کیفیت با آب و سیمان سفید یا سیمان معمولی مخلوط شده و در محل مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که ملات باید به طور کامل مخلوط شده تا پودر سنگ ترک، سیمان و آب به طور کامل در یکدیگر ترکیب شوند. عدم ترکیب صحیح و کافی ملات باعث می شود تا بخشی از ملات آماده شده خشک بوده و به آسانی و در گذر زمان دچار ریزش گردد.

در ساخت خمیر مجسمه سازی با استفاده از پودر سنگ ترک معمولا مقداری روغن نیز به ملات اضافه می شود. این کار موجب شده تا از خشک شدن سریع ملات جلوگیری شده و هنرمند مجسمه ساز فرصت و فراغت بیشتری برای کار بر روی نقوش و ظریف کاری های مجسمه داشته باشد. البته میزان کافی آب نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

بزرگترین تولیدی پودر سنگ ساختمانی

بزرگترین تولیدی پودر سنگ ساختمانی مجموعه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر سنگ ساختمانی در کشور بوده و محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب و رقابتی را تولید نموده و در اختیار فروشندگان مصالح ساختمانی و همچنین هنرمندان مجسمه ساز در سراسر کشور قرار می دهد. محصولات ما از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل انواع پودر سنگ ترک، پودر سنگ شکری و سایر پودر های سنگ با کیفیت می شود. در صورت تمایل به خرید این محصولات خواهشمند است با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *