پودر سنگ مشکی آذرشهر یکی از بهترین پودر سنگ های موجود در بازار است که در کارخانه، به کمک دستگاه های سنگ شکن تولید می‌ شود. پودر سنگ مشکی آذرشهر به کمک سنگ های تراورتن و سنگ های استخراج شده از معدن این مرکز تولید می‌ گردد.  پودر سنگ در واقع یک محصول جانبی از صنایع سنگ بری است که از برش سنگ های مختلف استحصال می گردد.

کارخانه پودر سنگ مشکی آذرشهر

موارد استفاده از پودر سنگ مشکی

موارد استفاده از پودر سنگ مشکی موارد استفاده از پودر سنگ مشکی بسیار گسترده است و این محصول به عنوان مقاوم ترین متریال به عنوان یک پرکننده، ماده رنگی و مصالح ساختمانی کاربرد های زیادی دارد. کاربرد پودر سنگ مشکی در صنعت ساختمان سازی و جاده سازی برای تهیه ملات، ترکیب با سیمان، تولید آسفالت، ضد آب کردن بتن و غیره دیده می شود.

همچنین از این محصول در صنایع تولید انواع لاستیک، پلاستیک، لوله های پی وی سی و صنایع حفاری و پتروشیمی استفاده های زیادی می شود. موارد استفاده از پودر سنگ مشکی به عنوان یک پرکن ارزان قیمت در تولید کاغذ، چسب و رنگ قابل توجه است.

خوشبختانه در ایران کارخانه های تولید کننده پودر سنگ مشکی بسیار زیاد هستند که به کمک تجربه بسیار زیادی که در امر کوبش و تولید این محصول با کیفیت های گوناگون و در مش بندی های مختلف دارند، نیاز بازار را تامین می نمایند.

پودر سنگ مشکی بهترین پودر سنگ موجود در بازار است که از خرده سنگ های استخراج شده از معادن آذرشهر تولید می شود. ویژگی های این محصول در مواردی همچون کیفیت مطلوب، امکان کوبش در سورت های مختلف، امکان بسته بندی با توجه به سفارش خریدار باعث شده است که ارسال آن به شهرهای مختلف ایران در حجم های بسیار زیادی صورت بپذیرد. علاوه بر این صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مرکز فروش انواع پودر سنگ آذرشهر

مرکز فروش انواع پودر سنگ آذرشهر در مرکز فروش انواع مصالح ساختمانی،  فروش پودر سنگ در نمونه‌های مختلف انجام می‌ شود که از  کوبش سنگ های استخراخ شده از معادن آذرشهر و دیگر معادن سنگ ایران تولید می گردد.

  انواع پودر سنگ بر اساس نوع سنگ مصرفی در نمونه‌ های مختلفی دسته بندی می‌شوند که در زمینه معرفی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر سنگ کربنات کلسیم
  • پودر سنگ سوپر و معمولی
  • پودر سنگ مرمریت
  • پودر سنگ گرانیت
  • پودر سنگ آهک

پودر سنگ در واقع یک محصول جانبی تولید شده از صنایع سنگ بری است که از کوبش انواع مختلف سنگ توسط دستگاه های سنگ شکن تهیه می شود. ترکیبات معدنی موجود در این محصولات بستگی به نوع سنگی دارد که کوبیده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *