پودر سنگ سفید همان خاک سنگ یا آرد سنگ است که تحت فرآیند سنگ بری تولید می شود، که از روش های طبیعی حاصل می شود. مرکز فروش این پودرها با تکیه بر استفاده از دستگاههای پیشرفته و ماشین‌ آلات لازم در خصوص تولید این پودرها برآورد هزینه فروش این مصالح را معین می کنند. آنها به کمک تبلیغات های رسانه ای و بازاریابی ها حرفه ای کسب و کار پر رونقی دارند.

مرکز فروش بهترین پودر سنگ سفید

موارد مصرف پودر سنگ سفید در ساختمان

اگر چه پودر سنگ سفید را می توان در کاربردهای مختلف صنعتی و ساختمانی استفاده کرد، اما یکی از موارد استفاده از پودر سفید ساختمانی به عنوان یک افزودنی جهت افزایش میزان مقاومت در مصالح ساختمانی نظیر کاشی و سرامیک هاست که به وفور به کار می رود.

پودر سنگ سفید برای مصالح ساختمانی به عنوان یک عامل بند کشی در نما مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل ویژگی های ضریب یکنواختی 13/8 و زاویه اصطکاک داخلی 410 از پودر سنگ به عنوان ماده پُرکننده برای سازه‌های خاکی تقویت شده با توجه به نوع طراحی و متریال مورد استفاده قرار می گیرد.از مهمترین موارد کاربرد پودر سنگ های سفید در ساختمان می توان به مواردی چون تثبیت و مقاومت نهایی خاک جهت اصلاح خواص بتن از جمله افزایش مقاومت، کارایی، جلوگیری از ترک خوردن سطحی، نگهداری آب اشاره داشت.

پودر سنگ همچنین دارای خواص دیگری چون نفوذپذیر بودن است که به همین دلیل از آن در صنعت کشاورزی استفاده می شود آن هم به جهت حاصل خیزکردن زمین های کشاورزی و افزایش رشد گیاهان مورد استفاده می کنند.در مقایسه با دیگر حجم دهنده ها در بازار، پودر سنگ به عنوان یک ماده‌ای گدازآور (تولید فولاد و ذوب آهن) جهت تولید سرباره های مذاب مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر از بقیه حجم دهنده ها عمل می کند.اما از پودر سنگ های سفید می توانید در ساخت دوغاب برای کاشی‌ کاری و سرامیک ها استفاده کنید یا برای پاشش ها روی قیرگونی هم مورد استفاده قرار می گیرند. در تولید کاغذ و مقواها و کانال‌ها و دفن زباله‌های عفونی و تصفیه آب و فاضلاب خانگی و شهری به کار می رود.

صادرات پودر سنگ سفید به سایر کشورها

در صادرات پودر سنگ های سفید تعرفه های مالیاتی برای این کالا به کشور مقصد ایجاد می شود تا موانع اقتصادی در فروش پودر سنگ سفید ایجاد نشود. زمانی که تولیدکنندگان داخلی در رقابت با کالاهای وارداتی مشکل داشته باشند ممکن است از این تعرفه استفاده کنند. چرا که تعرفه‌ها انگیزه‌ های صنعت را برای تولید سریعتر، ارزان‌ تر و با کارایی بیشتر کاهش می‌ دهند و باعث کاهش رقابت صنایع می‌شوند.

تولید کنندگان پودر سنگ سفید صادراتی با سابقه ی بسیار طولانی در تولید با کیفیت و مناسب این محصولات و همچنین صادرات آن به کشور های همسایه از قبیل عراق، ترکیه، ارمنستان، افغانستان و قطر گامی بلند برداشته اند.

آنها انواع پودر سنگ را با استفاده از معادن سنگ مرغوب، تجهیزات تولید پیشرفته و پرسنل حرفه ای، از نظر کیفیت و قیمت در کشور تولید می کنند و برای صادرات با هیچ گونه مشکلی خاصی مواجه نیستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *