موزاییک پلیمری از دسته سازه های مصنوعی سنگی است که به دلیل مقاومت بالا و تنوعی که دارد و این به دلیل مصنوعی بودن این نوع موزاییک می باشد ، بسیار مورد توجه شرکتهای ساختمانی قرار گرفته و گوی سبقت را ربوده است.

فروشگاه عرضه موزاییک پلیمری با کیفیت

همه چیز درباره موزاییک پلیمری با کیفیت

همه چیز درباره موزاییک پلیمری با کیفیت

قبل از اینکه در مورد موزاییک پلیمری توضیح دهیم لازم است بدانیم که موزائیک معمولی چیست و این دو چه تفاوتی با هم دارند .

برای ساخت موزاییک به طور کل از سیمان، پودر سنگ ، سنگ دانه و آب استفاده می شود . برای تولید موزاییک هم دو روش وجود دارد . مخلوط سیمانی را هم به روش پرسی و تحت فشار قرار دادن به موزاییک تبدیل می کنند و هم به روش لرزه ای یا ویبراسیون .

موزاییک های پلیمری حاصل تلفیق و به کارگیری تازه های علم شیمی و سازه های ساختمانی است که در واقع از اصلاح روشهای قبل و افزودن موادی جدید به ترکیب قبل سیمان ، تولید می شوند . این محصول جدید و کاربردی دارای بافت بسیار متراکم تری است و به همین دلیل چند خاصیت جدید از خود نشان داده که سبب محبوبیت آن گردیده است . یکی اینکه ضد آب هستند و در زمستان در برابر سرما و یخبندان مقاومتر هستند . موزاییک پلیمری نازک تر بوده و دارای تنوع رنگ و طرح هستند .

به دلیل کیفیت بالا و مقاومت خوب در برابر عوامل محیطی از موزاییک پلیمری برای پوشاندن کف مکان های خارجی ساختمان و سنگ فرش های طرح دار و زیبا استفاده می کنند.

نصب موزاییک پلیمری هیچ تفاوتی با سایر موزاییک ها ندارد و در واقع به این صورت است که روی سطح سیمانی قرار می گیرد و سطح پشت موزاییک پلیمری که با شن آغشته است با ایجاد چسبندگی میان موزاییک و سیمان سبب اتصال محکمی می شود . نکته قابل توجه این است که نباید از دوغاب روی این موزاییک استفاده کرد چون لکه های روی آن هرگز از بین نمی رود .

موزاییک های پلیمری چون مقاومتشان به دلیل تغییرات ساختاری نسبت به قبل دو برابر شده مصالح بسیار مناسبی برای پشت بام ها ، حیاط خانه ها و پیاده روها و روف گاردن هستند .

خرید کلی موزاییک پلیمری با کیفیت

خرید کلی موزاییک پلیمری با کیفیت

با توجه به اینکه موزاییک های پلیمری رنگ بندی و طرح های متنوعی دارند ، می توانیم در قسمتهای مختلف از قبیل نما و داخل و کف ساختمان از آنها استفاده های گوناگون نمود .

برای خرید کلی موزاییک پلیمری که از لحاظ کیفیت در سطح استاندارد باشد می توانید از طریق سایت فروش و یا فروشگاه عرضه موزاییک این کالا اقدام نموده و طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *