موزاییک واش بتن

موزاییک واش بتن یکی از انواع موزاییک های پرطرفدار در کشورمان به شمار می آید این نوع موزاییک معمولاً برای محوطه سازی، کف پارکینگ، حیاط و محیط های روباز وسیع و بزرگ استفاده می شود.

کارخانه تولید موزاییک واش بتن در اکثر شهر های ایران با استفاده از سنگهای طبیعی که در معادن مختلف کشور وجود دارد تولید می شود. شما می توانید بهترین و کاربردی ترین کاشی چسبی موجود در بازار را شناسایی کنید و با توجه به نیاز مصرفی خود هوشمندانه ترین خرید را انجام دهید.

استفاده از موزاییک واش بتن در کف حیاط و پیاده روها به دلیل استفاده از سنگدانه های طبیعی و رنگ های متنوع باعث خلق زیبایی منحصر به فردی در محل زندگی می شود و طراوت و شادابی را به محیط عرضه می کند.

بررسی کیفیت موزائیک واش بتن

بررسی کیفیت موزائیک واش بتن

بررسی کیفیت موزائیک واش بتن

موزاییک واش بتن یکی از انواع کفپوش هایی است که از موادی مانند سنگدانه هایی که در طبیعت وجود دارند، چسب بتن، روان کننده، سیمان، آب و غیره تولید می شود.

این نوع موزاییک اگر به صورت استاندارد تولید شود استحکام بسیار بالایی داشته و در شرایط آب و هوایی بسیار متغیر کارایی فراوانی خواهد داشت و نسبت به سرد و گرم شدن ناگهانی هوا دچار شکستگی نمی شود.

از نظر کیفیت، موزاییک واش بتنی با کیفیت و درجه یک است که پس از شکسته شدن، سنگدانه ها و سیمان به کار رفته در آن از یکدیگر جدا نشده و همزمان با هم بشکنند.

همچنین سنگدانه ها در سراسر موزاییک به صورت منظم و یکنواخت در تمام موزائیک وجود داشته باشند.

یکی دیگر از مشخصات واش بتن درجه یک می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که در بین مواد داخل این محصول هیچ فاصله و حبابی نباید وجود داشته باشد تا به مرور زمان و یا بر اثر فرسایش مواد از یکدیگر جدا نشود.

موزاییک واش بتنی که در کارخانه های مختلف سراسر کشور تولید می‌شود با استفاده از استانداردهای روز دنیا تولید می شود. استفاده از کاشی سرویس بهداشتی یک راه رایج برای پوشاندن دیوار ها و کف برای جلوگیری از انتقال رطوبت به سازه های دیوار است.

بنابراین خریداران می توانند با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و با توجه به سلیقه خود از رنگ های مختلف محصول استفاده کرده و نمای بسیار زیبایی را به کف حیاط و یا باغ و ویلای خود بدهند.

 

موارد استفاده موزاییک واش بتن

موزاییک واش بتن یک نوع کفپوش از جنس بتن محسوب می‌شود که از موادی مانند سنگدانه های طبیعی رنگی، چسب بتن، و روان کننده های کربوکسیلاتی، سیمان، آب و غیره تولید می شود.

این نوع موزاییک به دلیل استحکام بسیار بالا در شرایط آب و هوایی سخت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

این کفپوش معمولاً برای پیاده روها، معابر خیابانها، روی پشت بام به عنوان روف گاردن کف حیاط با ویلا استفاده می شود.

موزاییک واش بتن معمولاً به دو صورت پرسی و ویبره تولید می شود و این نوع موزاییک دارای رنگهای بسیار متفاوت و متنوعی می باشد.

از جمله رنگ هایی که در تهیه این موزاییک استفاده می‌شود می‌توانیم به رنگ های سفید، قرمز،مشکی، سبز، زرد، و رنگهای متنوع دیگر اشاره کنیم .

با استفاده از این  رنگ های بسیار زیبا می توانید طرح های بسیار زیبایی را برای کف حیاط، ویلا و یا دیگر محوطه ها ایجاد کرده و از قدم زدن بر روی موزاییک ها لذت ببرید.

قیمت واش بتن درجه یک

قیمت واش بتن درجه یک

همانگونه که می دانید فروش موزاییک واش بتن امروزه به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این محصول با توجه به اینکه تمامی مواد به کار رفته در آن در معادن ایران وجود دارد نسبت به دیگر محصولات از قیمت مناسب تری برخوردار است.

همچنین دوام این محصول نیز مورد تایید بوده و باعث شده تا افراد بسیار زیادی به دنبال قیمت واش بتن درجه یک و همچنین خرید موزاییک واش بتن باشند.

قیمت موزاییک واش بتن درجه یک با توجه به تولید آن در کارگاه های مختلف و یا استفاده از دستگاه های متفاوت ممکن است متغیر باشد.

هر چه موزاییک تولید شده در دستگاه‌های پیشرفته تر و مکانیزه تر صورت بگیرد قیمت تمام شده این موزاییک نیز بالاتر می‌رود و محصول از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. همچنین هزینه حمل نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

اکثر مشتریان به دنبال خرید موزاییک واش بتن با کیفیت و با دوام بالا هستند به همین دلیل قیمت موزاییک برایشان زیاد مهم نیست.

خریداران سعی می کنند این محصول را به دلیل آنکه سالهای طولانی از آن استفاده می کنند از بهترین جنس و کیفیت استفاده کنند تا با خیالی آسوده سالهای بیشتری را بتوانند بدون دغدغه و هیچ نگرانی از این محصول در موارد دلخواه استفاده کنند.

قیمت واش بتن درجه یک با توجه به بالا و پایین شدن قیمت مواد و مصالح مصرفی در این نوع موزاییک دارای نوسان است.

برای کسب اطلاع از آخرین قیمت این محصول با مشاورین فروش ما تماس گرفته تا قیمت موزاییک واش بتن و دیگر محصولات این شرکت را بدست آورید.

صادر کننده بهترین موزاییک واش بتن

صادر کننده بهترین موزاییک واش بتن

بهترین موزاییک واش بتن در شهرهای مختلف کشورمان تولید می‌شود تولید موزاییک واش بتن با استفاده از دستگاه های پیشرفته در این شهرها و با توجه به استانداردهای روز دنیا به منظور صادرات تولید میشود.

تولید موزاییک واش بتن به دو صورت ویبره و پرسی صورت می‌گیرد امروزه کشورهای بسیار زیادی نیاز به انواع مصالح ساختمانی از جمله موزاییک، پودر سنگ، سرامیک و غیره دارند.

و کشور ما نیز استعداد بسیار زیادی در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی داشته و به همین دلیل نه تنها نیاز به وارد کردن مواد و مصالح ساختمانی ندارد بلکه می تواند این مصالح را در مقیاس بسیار زیاد و فراوان به کشورهای مختلف صادر کند.

شرکت های تجاری فراوانی صادر کننده انواع مصالح ساختمانی هستند و با توجه به قیمت بسیار مناسب مصالح در کشور، تولید موزاییک و دیگر مصالح به راحتی انجام می‌پذیرد.

شرکت‌های تجاری سود بسیار زیادی را از راه صادرات این محصولات نصیب خود کرده اند و باعث رونق اقتصادی و همچنین به کار گرفتن نیروی کار فراوان شده اند.

شرکت تجاری ما یکی از صادرکنندگان برتر انواع موزاییک مخصوصاً موزاییک واش بتن در کشور محسوب می شود و پخش انواع موزاییک و پودرسنگ  را به سرتاسر کشور از طریق غیرحضوری فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع محصولات موزاییک و پودر سنگ می توانید با مشاورین فروش ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

بعد از سفارش، محصول موردنظر در کوتاهترین زمان ممکن با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *