موزاییک سنگی یکی از محصولات پر کاربرد در سنگ فرش مکان های عمومی و ساختمان سازی می باشد که با توجه به ظاهر زیبا و تنوع فراوان این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد.

بازار فروش موزاییک تهران توانایی فروش موزاییک درجه یک و با کیفیت برای متقاضیان در سراسر کشور را دارد و هدف آن ارائه محصولات مرغوب با قیمت مناسب و جلب رضایت متقاضیان است.

بازار فروش موزاییک در تهران

انواع موزاییک و کاربرد آن

انواع موزاییک و کاربرد آنموزاییک پلیمری کف پوشی است که از مواد: سیمان، ماسه، سنگ دانه، پودر سنگ و آب با روش فشار پرسی متراکم و فشرده یا روش لرزشی به عمل می آید، در اینجا می خواهیم شما را با انواع موزاییک و کاربرد آن آشنا کنیم.

  1. موزاییک سیمانی یکی از انواع موزاییک است که از طرح های ساده و یک نواخت متفاوتی در روی سطح رویی آن بدونه استفاده از سنگ تزئینی تولید می شود.
  2. نوع دیگر موزاییک شیار دار است که دارای فرورفتگی و برجستگی های متنوع بر روی سطح و برای محوطه های مختلف از جمله: پارک ها؛ پیاده رو ها و … به عنوان سنگ فرش به کار می رود.
  3. 4_ از انواع دیگر موزاییک می توان به موزاییک تک لایه ای که به دلیل وجود سنگ دانه های ریز وزن کمی دارد و با وجود زیبایی در نمای داخلی ساختمان های چند طبقه به کار می رود.
  4. 5_ موزاییک پلاکی نیز از مصالح صیقل پذیر و سخت است، سنگ صافی که در ابعاد و اندازه مختلف تولید و ارائه می شود.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر از انواع دیگر سنگ فرش می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند و موزاییک زرد را با توجه به انواع و کاربرد مورد نیاز در پشت بام ها، حیاط، خانه ها، کف پارکینگ، انبارها، مدارس و پارک ها، پیاده رو ها و …. خریداری نمایند.

کارخانه تولید موزاییک در تهران

کارخانه تولید موزاییک در تهران این کارخانه یکی از معتبرترین کارخانه های تولید موزاییک طرح دار درجه یک در ایران است و آن چیزی که باعث معتبر و مورد اعتماد شناخته شدن این کارخانه می شود استفاده از مواد اولیه درجه یک و کیفیت عالی برای تولید انواع موزاییک با طرح های متنوع و خاص آن است.

هم چنین با تولید موزاییک در طرح های به روز و جدید توانسته نگاه مشتریان این محصول را جلب کرده و به مدت طولانی در عرصه تولید موزاییک به صورت عمده و جزئی برای متقاضیان این محصول حضور داشته باشد.

کافی است متقاضیان با انتخاب محصول مورد نظر در میزان مورد نیاز خود با اطمینان خاطر این محصول را به راحتی و از این طریق به صورت آنلاین، بدون واسطه خریداری و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *