نام دیگر پودر تالک، سیلیکات منیزم آبدار می باشد که رنگ آن به رنگ های مختلفی همچون خاکستری، سبز، قهوه ای، سفید و … دیده می شود. پودر سنگ تالک به رنگ نیمه شفاف دیگه می شود و جزء نرم ترین کانی به حساب می آید. از این کانی در صنایع مختلف همچون صنایع تولید کاغذ و پلاستیک استفاده می شود. شرکت پودر سنگ تالک در تهران،با توجه به نیاز بالای این پودر در صنایع مختلف، همواره در حال تلاش برای تولید روز افزون این محصول می باشد. 

شرکت پودر سنگ تالک در تهران

کاربرد های پودر سنگ تالک در پزشکی

کاربرد های پودر سنگ تالک در پزشکی به طور کلی پودر سنگ تالک کاربرد های زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها در صنایع ساخت دارو و صنایع ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. 

پودر تالک جاذب رطوبت بسیار خوبی است و مانع از اصطکاک می شود. از این طریق از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. از کاربردهای وسیع این پودر در تهیه پودر نوزاد و عرق گیر می باشد. علاوه بر این باعث جذب چربی های تولید شده از پوست می شود و از تجمع چربی و بوی بد در زیر بغل و قسمت های دیگر بدن جلوگیری می کند. 

در صنایع دارویی یکی از مهمترین مصارفی که از پودر تالک می شود برای سهولت حرکت دانه های قرص در قیف است. علاوه بر این برای جداسازی ذرات فشرده و به هم چسبیده شده نیز از پودر استفاده می شود. بنابراین پودر تالک از این طریق می تواند نقش بسیار مهمی در خط تولید انواع دارو داشته باشد و سرعت تولید آنها را افزایش خواهد داد.

این پودر در صنایع دیگر همچون سرامیک سازی، رنگ سازی، تولید صابون، کرم های آرایشی و … به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروش پودر سنگ تالک با قیمت عالی

فروش پودر سنگ تالک با قیمت عالی فروش پودر سنگ تالک به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از بهترین روش ها به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد که امکان خرید را برای همه افراد متقاضی به آسانی فراهم می کند. 

به دلیل تقاضای بالا، فروش پور سنگ تالک در بازار داخلی و خارجی بسیار بالا می باشد. عرضه این محصول با قیمت عالی و ارزان باعث جذب افراد زیادی به این مرکز فروش شده است.

قیمت پودر سنگ تالک به صورت عمده بسیار مناسب می باشد. این پودر معمولا توسط صنایع بزرگ به صورت فله و عمده تهیه و خریداری می شود. خرید مستقیم آن از برترین و بزرگترین تولیدکننده، باعث کاهش قیمت تا حد چشمگیری می شود. 

پودر تالک از جمله پودرهای پرفروش می باشد که تولید آن همواره رو با افزایش است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *