موزاییک تک لایه نوعی از موزاییک می باشد که وزنی سبک دارد در کشور آلمان و ایتالیا تولید می‌شود در این نوع موزاییک ها سنگ دانه هایی با رنگ مخالف استفاده شده است که به صورت پرس بر روی این مدل سنگ ها ایجاد می شود. تراکم این نوع موزاییک ها زیاد بوده و از نوعی بتن فشرده تولید شده است قیمت موزاییک تک لایه مشهد وابسته به نوع آن می باشد برخی از این  موزاییک ها تک لایه و برخی از چند لایه مختلف ساخته شده اند. تنوع رنگ و نقوش به کار رفته در آن موضوعی است که باعث شده قیمت این محصول متغیر باشد.

قیمت موزاییک تک لایه در مشهد

مشخصات موزاییک تک لایه چیست؟

مشخصات موزاییک تک لایه چیست؟ موزاییک ها دارای مشخصه هایی هستند که در طرح ها و رنگ های گوناگونی ساخته شده اند. این محصولات اغلب از 2 لایه تولید می شوند. لایه ای که در زیر قرار دارد و دارای ضخامت زیادی است و معمولا با ترکیبی از آب و سیمان ساخته شده است. لایه ای که در روی موزاییک قرار دارد، از ترکیباتی مثل: پودر سنگ، سنگ های رنگی و … ساخته می شود.

مشخصات اصلی موزاییک تک لایه:

  • وزن کم
  • نازک بودن
  • قابل حمل و کاربری آسان
  • طرح و رنگ های متفاوت

مشهد یکی از شهرهای بزرگی است که در زمینه تولید انواع موزاییک و سنگ های قیمتی فعال است. کیفیت و قیمت مناسب از دلایلی است که باعث افزایش فروش موزاییک مشهد شده است. موزاییک های پرسی یکی از محصولاتی است که در این شهر تولید می شود و از مشخصه های آن می توان به موزاییک هایی اشاره کرد که ساب خورده اند. از محصولات دیگر این شهر می توان به موزاییک ویبره ای اشاره کرد که با کمک دستگاه لرزاننده تولید می شوند و بخاطر داشتن سطحی یکنواخت و صاف، نیازی به ساب کاری ندارند.

فروش انواع موزاییک تک لایه مشهد

فروش انواع موزاییک تک لایه مشهد برای تولید موزاییک تک لایه نیازی به دستگاه‌های پیشرفته نیست و اکثر آنها از دستگاه‌های معمولی ویبراتور ساخته می شوند.  موزاییک هایی که با این قالب تولید می شوند باید به مدت ۵ ساعت خشک شوند و پس از آن درون آب قرار بگیرد. بهتر است بدانید از دلایل دیگری که باعث افزایش فروش انواع موزاییک تک لایه مشهد شده است تحمل فشار بالای محصولات آن می باشد به گونه ای که در اغلب ساختمان های کشور، برای ساخت سطوح پیاده رو ها، زیبا سازی باغچه ها و سنگ فرش خیابان ها و حتی برای مکان های تفریحی و زیبا سازی آن ها از این نوع موزاییک استفاده می شود و به علت تقاضای خوب خریداران از خارج کشور، صادرات این محصول به صورت گسترده به کشورهای مجاور نیز صورت می پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *