هزینه موزائیک کاری کف حیاط در تهران متفاوت می باشد. دلیل آن بیشتر مساحت، نوع کفپوش و همینطور چگونگی اجرا است. از جانب دیگر بحث اصلی، موضوع خرید موزائیک حیاط است که در صورت تهیه نوع مرغوب، بدون شک، هزینه نیز بالاتر خواهد رفت. ولی برای مدت زیادی از بازسازی خیال‌ تان آسوده می شود. به هر حال، انواع موزائیک کف وجود دارد که در ادامه به شیوه نصب و خرید بهترین محصول اشاره می کنیم.

هزینه موزاییک کاری کف حیاط در تهران

آموزش موزاییک کاری کف حیاط

آموزش موزاییک کاری کف حیاط می خواهیم به صورت مختصر به آموزش موزائیک کاری کف حیاط در اینجا بپردازیم. برای این کار نیاز به استخدام افراد کارکشته است که به خوبی بتوانند نصب را انجام دهند. در کل، مراحل اجراء را می توان این ‌گونه شرح داد:

  • زیرسازی: عمدتاً از ماسه استفاده می کنند و سپس کف را می کوبند تا خوب سفت شده و در آینده نشست نکند. تراز نمودن نیز یکی از موارد مهم است که در زمان ریختن ملات در نظر می گیرند.
  • دلیل گذاری: به گذاشتن یک موزائیک در چهار طرف فضا دلیل گذاری می گویند که به دو بخش کرم گذاری و وصل کرد کرم ها دسته بندی می شوند. این روشی سنتی در این حوزه بوده و علت انجام آن، تراز کردن کف است.
  • موزائیک کاری: پس از دلیل گذاری، زمان پر کردن فضاهای میانی و خالی فرا می رسد. در موزائیک کاری باید به تراز دقت شود و طوری اعمال گردد که پرتی نداشته و به زیبایی موزائیک ها نصب گردند.
  • دوغاب: معمولاً پس از ۱۲ تا یک شبانه روز که کار نصب موزائیک تمام شد، دوغاب از قبل تهیه شده، بر روی سطح ریخته می شود. این کار برای استحکام بخشیدن صورت می گیرد.
  • بندکشی: آخرین مرحله است و جهت جلوگیری از رخنه کردن آب به زیر موزائیک ها، فو‌اصل ایجاد شده را به وسیله خمیر و یا ملات خاصی، پر می کنند.

خرید انواع موزاییک مناسب کف حیاط

خرید انواع موزاییک مناسب کف حیاط جهت خرید انواع موزائیک مناسب کف حیاط، بهترین مرجع فروش را انتخاب کنید. تنها به این روش است که قادر به تهیه محصولات مستحکم، زیبا و در عین حال، ارزان خواهید بود. باید بگوییم که فروشنده در رنگ های گوناگون، طرح های ساده و شیاردار کالا را ارائه می کند.

گفتنی است، خریدارانی که در عرصه فروش جزئی مصالح ساختمانی فعالیت می نمایند یا کارشان صادرات چنین کالاهایی به بازار جهانی می باشد، می توانند از این مجموعه به صورت آنلاین و راحت تهیه موزائیک های درجه یک را انجام دهند.

ارائه سفارش از هر منطقه کشور امکان پذیر بوده و برای این منظور فقط باید با واحد پشتیبانی که در زیر شماره های شان درج شده، تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *