هم اکنون خرید موزاییک حیاطی خورشیدی سفید به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت با بهترین قیمت انجام می شود. البته قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و اندازه این محصول به همراه برند سازنده آن اشاره کرد.

خرید موزاییک حیاطی خورشیدی سفید

انواع مدل های موزاییک حیاطی را بشناسید

انواع مدل های موزاییک حیاطی را بشناسید

موزاییک یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی بوده که دارای انواع گوناگونی می باشد. از این محصول بیشتر برای کف پوشی متراکم برای کف حیاط و کف ساختمان ها و حتی پیاده روها در پارک ها نیز استفاده می شود. به طور کلی باید گفت استفاده از این موزاییک ها می تواند نقش مهمی در زیبایی ساختمان داشته باشد و از سوی دیگر میزان مقاومت آنها و همچنین ایمنی آنها نیز افزایش می یابد.

این محصول معمولا از سیمان و ماسه و سنگ دانه و پودر سنگ و آب تولید می شود. در لغت نیز موزاییک به معنای در کنار هم چیده شدن می باشد. در حال حاضر انواع متنوعی از این محصول در بازار یافت می شود که به صورت مختصر به آنها پرداخته می شود.

  • موزاییک شیاردار؛ این محصول همان طور که از نامش پیداست کاملا یک دست و صاف نبوده و روی سطح آن می توان شیارهایی را مشاهده نمود. از این محصول معمولا در حیاط و پیاده روها استفاده می شود.
  • موزاییک سیمانی؛ این محصول نیز معمولا از سیمان تولید شده که کاملا ساده و هستند و گاهی نیز ممکن است طرح هایی را روی آنها ایجاد نمایند.
  • موزاییک سنگ دار؛ در تولید این محصول نیز معمولا از برخی سنگ های تزئینی مانند مرمر و گرانیت و شیشه استفاده می شود.
  • موزاییک شسته؛ سطح این موزاییک صاف وصیقلی نبوده و معمولا در لایه های روی آنها شن به صورت برجسته وجود دارد.
  • موزاییک پلاکی؛ موزاییک هایی که در لایه رویۀ آنها مصالح ساختمانی سخت و صیغل پذیر وجود دارد و اندازه ی متفاوت بسته به نوع کاربردشان دارند.

نکته مهمی که در خصوص این موزاییک می توان بیان کرد این است که معمولا این محصولات دارای مقاومت زیادی هستند و از طرفی نیز قیمت نهایی آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروش موزاییک حیاطی خورشیدی شیاردار

فروش موزاییک حیاطی خورشیدی شیاردار

در حال حاضر فروش موزاییک حیاطی خورشیدی شیاردار به صورت عمده و جزئی و در طرح ها و رنگهای مختلف و با بهترین قیمت در بازار صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید همواره فروش و خرید این محصول به صورت عمده می تواند هم برای فروشنده سودآور و هم برای خریدار آن مقرون به صرفه باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *