اصفهان از جمله استان هایی است که در آن تولید کنندگان بسیاری به تولید موزاییک پشت بام فعالیت دارند. به دنبال آن مراکز فروش بسیاری در این استان، عرضه انواع این موزاییک ها را به انجام می‌ رسانند. به طور کلی بهترین و معتبر ترین مرکز فروش این محصولات آن است که همواره سعی دارد تا بهترین و مرغوب ترین موزاییک ها را در ویترین فروش خود جهت عرضه به مشتریان قرار دهد و همواره سعی دارد تا تامین این محصول را با واسطه کم تری به انجام برساند تا موزاییک با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مرکز فروش موزاییک پشت بام در اصفهان

انواع مدل موزاییک پشت بام کدامند؟

انواع مدل موزاییک پشت بام کدامند؟ موزاییک های پشت بام یکی از انواع کفپوش هایی به حساب می‌ آیند که برای پوشش سطح بام ساختمان ها می ‌توان از آن ها استفاده کرد. در واقع ویژگی های منحصر به فرد این محصولات موجب شده است تا این موزاییک ها یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش بام ها به شمار آیند.

زیرا آن ها وزن سبکی دارند و در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارند و می‌ توانند به عنوان عایق نیز به کار روند. همچنین در فصول سرد سال سطح آن ها لیز نمی ‌شود و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند.

موزاییک های پشت بام در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به تولید می‌ رسند. همچنین از لحاظ شکل ظاهری و نوع مواد اولیه به کار رفته در درون شان در نمونه‌ های بسیار مختلفی به تولید می ‌رسند. از میان انواع موزاییک ها آن دسته ای به عنوان بهترین موزاییک پشت بام شناخته می ‌شوند که از همه سبک تر و مقاوم تر باشند.

انواع مدل های موزاییک پشت بام عبارت است از: موزاییک گرانیتی، واش بتن، موزاییک لاشه ای، موزاییک شیار دار، موزاییک پلیمری و غیره که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و هر یک از انواع آن ها نیز در طرح ها و نقش های بسیار متنوعی طراحی و تولید می ‌شوند.

قیمت موزاییک پشت بام سنگی ارزان

قیمت موزاییک پشت بام سنگی ارزان قیمت موزاییک پشت بام سنگی به عوامل متعددی بستگی دارد. ارزان بودن موزاییک جزو مهم ترین معیارهای خرید این محصولات به شمار می‌ رود.

نحوه عرضه این محصولات از جمله مهم ترین عوامل موثر در قیمت موزاییک ها به شمار می رود و معمولاً با کیفیت ترین موزیک های پشت بام سنگی که قیمت ارزانی دارند آن دسته ای هستند که به صورت بی واسطه و یا عمده عرضه می شوند. زیرا در فرآیند فروش این نوع از موزاییک ها که به این روش ها عرضه می شوند واسطه کم تری حضور دارد که این امر موجب کاهش قیمت محصول می ‌شود.

جنس و نوع مواد به کار رفته در فرآیند تولید موزاییک پشت بام می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد. هر چقدر این محصولات از مواد اولیه با کیفیت تری به تولید رسیده باشند، قیمت آن ها افزایش پیدا می ‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *