موزاییک به عنوان یکی از قدیمی ترین کفپوش ها، کاربرد بالایی در ساخت و ساز دارد. اگر شما نیز به کفپوش معابر، یا حیاط و پارکینگ برخی ساختمان ها توجه کرده باشید، طرح ها و مدل های مختلف این محصول را دیده اید. کارخانه موزاییک زنجان یکی از برترین برندهای تولیدکننده این محصول در کشور است. این کارخانه سالانه مقادیر بالایی موزاییک را با طرح ها و رنگبندی های متفاوت و در ابعاد گوناگون به بازار فروش ارائه می دهد.

کارخانه موزاییک زنجان با طرح های مختلف

مدل های جدید موزاییک را بشناسید

مدل های جدید موزاییک را بشناسید همانطور که می دانید موزاییک ها از نظر شکل ظاهری و رنگ و‌ساختار دارای تنوع زیادی هستند.‌ این محصول حاصل ترکیب سیمان، آب، سنگ دانه، ماسه و پودر سنگ است.

تراکم بالای این محصول نیز به وسیله پرس با فشار زیاد یا از طریق لرزش مواد تشکیل دهنده در قالب های مختلف بوجود می آید. مدل های قدیمی این محصول غالبا کمتر کارایی دارد. اما طرح های جدید موزاییک به دلیل شباهت زیاد با سنگ مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

از نظر شکل ظاهری مدل جدید موزاییک در طرح های سیمانی، شیار دار، شسته، پلاکی و سنگ دار تولید و به بازار فروش این سنگ عرضه می شود.

هر کدام از این نمونه ها با ویژگی های خاصی که دارند در ابعاد مختلف با ضخامت ها و طرح های متفاوت تولید و به بازار ارائه می شوند.

بزرگترین موزاییک فروشی زنجان

بزرگترین موزاییک فروشی زنجان کارخانه موزاییک زنجان با استفاده از بهترین مواد اولیه و تولید با کیفیت ترین محصول همچنین با اثبات کیفیت تولیدات خود توانسته است به یکی از بهترین سازندگان و تولیدکنندگان موزاییک در کشور تبدیل شود.

اکنون تولیدات موزاییک در ایران از رتبه بالایی در سراسر جهان برخوردار است.

این کارخانه با استفاده از دقیق ترین شیوه ها در ساخت و طراحی تولیدات خود و ‌رعایت استانداردهای لازم در تولید موزاییک، همچنین تنوع طرح و مدل در ساخت این محصول بر سایر رقبای خود پیشی گرفته و بازار فروش موزاییک را در دست گیرد.

قیمت مناسب این محصول حاصل تلاش تولیدکنندگان برای نحوه عرضه موزاییک به بازارهای فروش است.

خریداران عمده این محصول با مراجعه به کارخانه تولیدکننده موزاییک زنجان می توانند این موزاییک را با قیمت مناسب خریداری کنند.

همچنین ار طریق سایت فروش این کارخانه سفارشات خود را برای خرید انجام دهند. موزاییک فروشی زنجان نیز به عنوان نمایندگی فروش این محصول عرضه، پخش و توزیع این موزاییک را به بازارهای شهرهای مختلف برعهده گرفته است.

نمونه های مختلف موزاییک تولیدشده در کارخانه زنجان به کشورهای مختلف نیز صادر شده و ارز فراوانی از طریق صادرات آن وارد کشور می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *