کاشی استخر روباز و کفپوش‌ها یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی هستند که در انواع مختلف و در ابعاد متفاوت در بازارها وجود دارند. یکی از انواع آن، موزاییک گرانیتی است.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ابن نوع کفپوش و همچنین خرید موزاییک گرانیتی یزد، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

قیمت موزاییک گرانیتی یزد سال 99

خصوصیات موزاییک گرانیتی ضد سایش

خصوصیات موزاییک گرانیتی ضد سایش کاشی استخری طرح دلفین و موزاییک نوع گرانیتی، به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، بیشتر به منظور تزئینی و زیبا کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، دارای خصوصیات قابل توجهی است که باعث شده استفاده از آن بسیار افزایش یابد.

برای مثال این نوع موزاییک دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت است، به طوری که در صورت نفوذ آب به آن، به هیچ وجه دچار فرسایش نمی‌شود و به این ترتیب از شکسته شدن و تبدیل به خاک و سنگ شدن، جلوگیری می‌شود.

همچنین به قدری دارای استحکام است که ضد خش بوده و خراش روی آن تاثیری ندارد، همچنین در برابر انواع فشار‌های مکانیکی نیز بسیار مقاوم است.

این نوع کفپوش‌ها از ماسه، گرانيت، آب تشکیل شده است و دارای دو بخش زیرین و رویه است.

بخش زیرین دارای ضخامت بسیار بالایی بوده و در واقع قسمت اصلی موزاییک است و قسمت رویی نازک بوده و دارای رنگ و نقش‌های متفاوت و زیبایی است.

این کفپوش‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که میزان گرمای بین کفش و موزاییک بالا باشد تا باعث ایجاد لیزی نشوند. حتی اگر روی آن آب باشد نیز لیز نخواهد خورد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوان از آن در اماکن رو باز نیز استفاده کرد.

همچنین در برابر اشعه‌های قوی نور خورشید نیز واکنش نمی‌دهند و به این ترتیب امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌هایی که تابش نور خورشید بسیار زیاد و مستقیم است نیز فراهم است.

این نوع موزاییک می‌تواند در ابعاد مختلفی برش خورده شود که اغلب به شکل مربع هستند.

نمایندگی موزاییک گرانیتی یزد

نمایندگی موزاییک گرانیتی یزد با توجه به مزیت‌های فراوانی و منحصر به فردی  که موزاییک ضد سایش گرانیتی دارد، میزان استفاده از آن بالا رفته است و به این ترتیب میزان تولید و عرضه آن افزایش یافته تا بتواند پاسخگوی نیازهای بازار باشد.

نمایندگی موزاییک یزد ما، یکی از بهترین تولید کنندگان این کالا در کیفیت‌های بالا و به قیمت مناسب است که رضایت بسیاری از مشتریان را در پی دارد.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید انواع موزاییک گرانیتی ضد سایش، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *