پودر سنگ از جمله مصالحی است که علاوه بر استفاده در ساخت و ساز، کاربردهای دیگری نیز دارد. پودر سنگ حاصل خرد شدن سنگ ها هم به صورت طبیعی بر اثر سرما و گرما و یخبندان و هم به صورت مصنوعی توسط دستگاه سنگ شکن است. پودر سنگ ها معمولاً از سنگ هایی هستند که از غنای بالای مواد معدنی برخوردارند. به همین علت کشاورزان از آن برای تقویت زمین های کشاورزی استفاده می کنند. پودر سنگ قزوین یکی از مرغوب ترین پودر سنگ های موجود در بازار است.

تولید کننده پودر سنگ ساختمانی قزوین

دیگر کاربرد های پودر سنگ:

دیگر کاربرد های پودر سنگ: پودر سنگ کاربرد های فراوان در ساخت بناهای مسکونی و اداری و حتی صنعتی دارد. در ساختمان سازی با ترکیب شدن به سیمان و گچ برای ساخت و ساز استفاده می شود. مهم ترین کاربرد آن در بحث دوغ آب ریزی است. بعد از کار گذاشتن سنگ، سرامیک یا موزائیک و ریختن دوغ آب که از سیمان و آب تشکیل می گردد در آخر برای پر کردن درز های باقی مانده از پودر سنگ استفاده می شود. هم چنین برای پوشش دیوار از ترکیب سیمان سفید و پودر سنگ استفاده می شود.

با توجه به اینکه پودر سنگ از سنگ های معدنی است و این سنگ ها دارای مواد معدنی نظیر آهن، روی پتاسیم، منیزیم و… است کشاورزان و حتی دامداران و پرورش دهندگان انواع طیور از آن به عنوان مکمل غذایی و هضم بهتر غذا در محصولات زراعی و خوراک حیوانات خود استفاده می کنند.

قیمت پودر سنگ بستگی به درجه سنگ، مقدار آسیاب شدن آن ( درجه بندی بر اساس الک) و نوع بسته بندی آن دارد. رطوبت باعث می شود تا پودر سنگ تبدیل به کلوخ شود و حالت پودر و خاک بودن خود را از دست دهد. پس هنگام خرید پودر سنگ به این نکته توجه داشته باشید. 

خرید پودر سنگ قزوین با قیمت استثنایی

خرید پودر سنگ قزوین با قیمت استثنایی کارخانه های متعددی در کشور به تولید انواع مصالح ساختمانی از جمله پودر سنگ اشتغال دارند. این کارخانه ها با استفاده مواد معدنی مرغوب و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن انواع مصاحل ساختمانی از جمله پودر سنگ را تولید می کنند. این مجموعه ها علاوه بر تامین بازار کشورمان، صادرات این محصولات را در دستور کار خود قرار داده و با ارسال این کالا به کشور های دیگر ارز قابل توجهی از فروش این محصولات وارد کشور می گردد.

مصالح از قدیم تا همین چند سال پیش به صورت سنتی در مصالح فروشی ها به فروش می رسید. اما امروزه عرضه کنندگان با راه اندازی فروشگاه های مجازی علاوه بر عرضه محصولات به صورت اینترنتی زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم کرده اند و از این طریق خریدار علاوه بر صرفه جویی در زمان، مصالح مرغوب و با کیفیت خریداری می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *