جهت خرید موزاییک پشت بام در انواع گوناگون می توانید به سایت فروش آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و ضمن بازدید از محصولات ما، از تنوع طرح موزاییک های موجود و با کیفیت نهایت استفاده را جهت خرید ببرید و همینطور از راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما بهره مند گردید و خریدی مقرون به صرفه و البته با کیفیت و خوبی داشته باشید. سرامیک چرمی با طرح و رنگ های مختلف برای کف اتاق خواب و غیره استفاده می شود و مقاومت سایشی بالایی هم دارد. امروزه با توجه به نوسان قیمت ها، نمی توان قیمت موزاییک پشت بام سنگی در شیراز را به طور دقیق تعیین کنیم.

لطفا بخش کپی را هایلایت کنید

قیمت موزاییک پشت بام سنگی در شیراز

مدل های جدید موزاییک پشت بام سنگی

مدل های جدید موزاییک پشت بام سنگی

دسته بندی کردن انواع موزاییک پشت بام بر طبق شکل ظاهری چگونه انجام می شود؟ در این دسته بندی، این تجهیزات به پنج دسته اصلی موزاییک های سیمانی، سنگ دار، شیار دار، شسته و همچنین پلاکی دسته بندی می گردند.

ساختار موزاییک های سیمانی چگونه است؟ مدل های سیمانی موزاییک دارای طرح های یکنواخت و ساده می باشند و اصولا در روی آن ها می توان شیار های ساده ای را ببینیم. جهت ساختن و تولید موزاییک های سیمانی از هیچ گونه سنگ تزیینی استفاده نمی گردد و به همین سبب دارای سطحی ساده و بدون طرح هستند.

موزاییک های سنگ دار چگونه می باشند؟ آنگونه که از نام این موزاییک ها مشخص است در ساختن این ها از سنگ های تزیینی استفاده می گردد. بعد از آن می توانیم این تغییرات را در سطح موزاییک ها مشاهده کنیم. این موزاییک ها دارای انواع سنگ دار یا صاف، شسته و یا همچنین هستند و حتی می تواند شیار دار با قطر و سایز دانه های سنگ تزیینی که در ساختن آن ها به کار رفته عموما متغیر باشد و بر طبق همین پارامترها نمونه های سنگ دار آن به ۵ دسته اصلی دسته بندی می گردند. سرامیک حمامی با جذابیت خاصی که دارد، محیطی لوکس را برای شما به ارمغان می آورد، کیفیت این محصول در سطح بالایی است.

ساختار موزاییک های شیار دار چگونه است؟ روی سطح مدل های شیار دار این سنگ ها نوعی فرورفتگی و یا برجستگی وجود دارد. این موارد سبب به وجود آمدن شیار هایی روی سطح آن می گردد. اکثر استفاده از نمونه های شیار دار جهت پیاده رو ها است که به صورت سنگفرش می باشند. همچنین استفاده از موزاییک های شیار دار در محوطه ها و فضاها نیز رابج است.

موزاییک های شسته چیست؟ اصولا دانه های برجسته شن را می توانیم بر روی سطح مدل های شسته به راحتی مشاهده کنیم.

موزاییک های پلاکی چگونه می باشند؟ تجهیزاتی که دارای صیقل و همچنین سخت هستند و روی سطح نمونه های پلاکی رویت می گردند. این سنگ ها عموما صاف می باشند و دارای سایز و اندازه های گوناگونی می باشند که بر طبق سایز موزاییک ها تعیین می گردد

بزرگترین مرکز خرید انواع موزاییک پشت بام

بزرگترین مرکز خرید انواع موزاییک پشت بام یکی از بزرگترین مرکز خرید انواع موزاییک پشت بام سایت فروش آنلاین ما می باشد که مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر در این فضا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *