قیمت موزاییک سبک پشت بامی را از طریق گروه تجاری سنگ پارس به دست آورید.

موزاییک پلیمری اتوماتیک ( پرسی ) تک لایه جهت کف پوش پشت بام مناسب است.

موزاییک پشت بامی دارای ویژگی هایی از نظیر وزن کم نسبت به موزاییک های مشابه، مقاوم در برابر سرما و گرما، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد.

قیمت موزاییک پشت بام وابسته به کیفیت، طرح، وزن، بتن مورد استفاده، رنگ، مقدار برجستگی، لیز بودن یا نبودن و… متفاوت می باشد.

قیمت موزاییک سبک پشت بامی

مدل های جدید موزاییک پشت بامی

مدل های جدید موزاییک پشت بامی برای کف پوش کردن سطح پشت بام مواردی مانند کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و غیره قابل استفاده می باشد. البته بهترین انتخاب موزاییک می باشد که بهترین گزینه برای موزاییک، موزاییک پشت بامی می باشد.

از انواع مناسب موزاییک طرح دار مورد استفاده پشت بام به مواردی همچون موزاییک گرانیتی، ویبره ای، واش بتن، لاشه ای، شیار دار و غیره اشاره می شود.

به طور کلی اکثر موزاییک ها برای پشت بام مورد استفاده می باشند اما موزاییکی بهترین گزینه است که در عین دوام بالا، کیفیت عالی، مقاوم در برابر تابش نور، عدم خوردگی  و قیمت مناسب بسیار سبک باشد.

از مواردی که برای خرید موزاییک باید توجه کرد

ابعاد استاندارد و گونیا بودن گوشه ها می باشد.

از موارد جدید در تنوع موزاییک های پشت بام باید به موزاییک های پلیمری اشاره کرد که جایگزین موزاییک های قدیمی با وزنی بسیار سبک و مقاوم در برابر سرما و یخبندان شده اند.

کاهش وزن این موزاییک ها سبب کاهش وزن ساختمان می شود که این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان باعث کاهش انرژی های حوادث طبیعی و صدمات ناشی از وزن زیاد ساختمان می شود.

سبک کردن سازه و سبک کردن اجزای باربر ساختمان که سبک بودن موزاییک ها جزو عامل دوم محسوب می شود.

در موزاییک های پلیمری مواد شیمیایی جایگزین ماسه در موزاییک های سنتی شده و با چسبندگی بالا سبب می شود که علاوه بر وزن بسیار کم مقاومت بسیار زیادی را دارا باشد.

استفاده از موزاییک سنگی علاوه بر نصب آن در مقایسه با آسفالت در پشت بام سبب حفاظت و عایق برای قیر گونی می شود.

برای پشت بام از موزاییکی با قطر ۱.۵ سانتی متر با وزن ۲۵ تا حدود ۳۰ کیلوگرم استفاده می شود.

مهم ترین مشخصات موزاییک پلیمری

  • وزن بسیار سبک و ضخامت بسیار کم
  • تراکم بالا در مقابله با شکستگی
  • مقاوم در شرایط یخ بندان
  • طرح های متنوع سبب ایجاد فضای دلنشین
  • لیز نبودن موزاییک

نمایندگی فروش موزاییک پشت بامی ارزان

نمایندگی فروش موزاییک پشت بامی ارزان نمایندگی موزاییک موجود در سراسر کشور این موقعیت را برای خریدار ایجاد می کند که خرید خود را متناسب با فروش موزاییک ارزان پیش ببرد.

گروه تجاری پاراب، در وبسایت خود اقدام به فروش و صادرات مصالح ساختمانی از جمله موزاییک، پودر سنگ، بلوک، کاشی، سرامیک و … به صورت آنلاین نموده است. در این میان با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان از خرید پودر هنری متا(پودر سنگ ترک)اصل ترکیه، از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به صفحه مربوطه، با این محصول پرکاربرد و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *