موزاییک استخری از جمله مصالح ساختمانی پرکاربرد در فضاهای استخرها و مکان هایی می باشد که به طور مداوم در ارتباط با آب و رطوبت هستند. این موزاییک ها از مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد اسیدی و بازی برخوردار هستند و دارای کمترین میزان جذب آب می باشند. به همین جهت امروزه در انواع رنگ ها و طرح های جذاب تولید می گردند. می توان گفت قیمت سنگ مرمریت مشکی استخری درجه یک با توجه به کیفیت مواد سازنده و نوسانات نرخ ارز تعیین خواهد شد.

قیمت موزاییک استخری درجه یک

دانستنی های جالب در مورد موزاییک استخری

دانستنی های جالب در مورد موزاییک استخری موزاییک استخری از جمله متریال های می باشد که در فضای استخرها، حمام ها، جکوزی ها و … بسیار به کار گرفته می شوند.

معمولا این موزاییک ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند و به همین جهت روز به روز استفاده از آنها متداول می گردد.

می توان گفت این موزاییک ها هیچ جذب آبی ندارند و به همین جهت در فضای استخر دچار یخ زدگی نخواهند شد و  به راحتی از سطوح استخر جدا نمی گردند.

به طور کلی بیشترین استفاده از موزاییک های که در استخرها صورت می گیرد در دو نوع می باشد که شامل موزاییک شیشه ای و موزاییک سرامیکی هستند.

در این بین استفاده از سرامیک کف 80*80 یزد های سرامیکی متداول تر می باشد چرا که به راحتی در سطح های نامتقارن استخر می توان مورد استفاده قرار گیرند و از آنها جهت پوشش دادن استخرها با بتن پاششی نیز به کار گرفته می شوند.

موزاییک های استخری همچنین از مواد سازنده ای ساخته شده اند که مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار آب دارند و به راحتی در اثر ضربات و فشار آب ترک بر نمی دارند.

این موزاییک ها معمولا بصورت آنتی باکتریال تولید می گردند تا از گسترش بیماری های عفونی و پوستی در فضای استخرها جلوگیری نمایند و به از بین بردن میکروب ها بپردازند.

خرید موزاییک استخری به قیمت کارخانه

خرید موزاییک استخری به قیمت کارخانه امروزه کارخانه موزاییک سازی به تولید نمونه های مختلفی از موزاییک های همچون موزاییک های استخری، موزاییک های کف پارکینگ، موزاییک های کف حیاط و … می پردازد تا مشتریان بتوانند در میان انواع مصالح مورد نیاز خود را تهیه کرده و در مکان مورد نظر مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین خرید موزاییک استخری معمولا به صورت های مختلفی انجام می گیرد که از مطرح ترین شیوه ها می توان به خرید حضوری و اینترنتی اشاره کرد.

می توان گفت خرید اینترنتی این موزاییک ها معمولا با استقبال بیشتر مشتریان همراه است چرا که حجم بیشتری از مرغوب ترین این مصالح را می توانند با قیمت کارخانه تهیه نمایند و به سود بیشتری دست یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *