کفپوش های مختلفی برای پوشش پارکینگ های ساختمان های مسکونی به کار برده می شوند که از آن جمله می شود به موزاییک اشاره کرد. این محصول، تنوع زیادی دارد و از سوی دیگر، می توان از فروشنده موزاییک کف پارکینگ، محصولاتی درجه یک و در همین حال ارزان قیمت را به دست آورد.فروشنده موزاییک کف پارکینگ مسکونی

مناسب ترین موزاییک کف پارکینگ مسکونی

مناسب ترین موزاییک کف پارکینگ مسکونی موزاییک، متشکل از مواد اولیه ای مانند سیمان، آب، پودر سنگ، رنگ ها و سنگ دانه ها است. این کفپوش را می توان در پیاده روها، حیاط خانه ها و حتی پوشش پشت بام و کف اتاق ها نیز به کار برد؛ ولی مناسب ترین موزاییک کف پارکینگ مسکونی باید مشخصات زیر را داشته باشد: 

  • لبه های موزاییک باید صاف و یک دست بوده و دانه دانه نباشد.
  • هیچ ترک و شبکه مویی روی آن دیده نشود.
  • رنگ موزاییک باید یکنواخت باشد.
  • دانه ها در همه جای سطح، یکنواخت باشد.
  • زیبا و در ابعاد مختلفی ساخته شده باشد.

به دلیل این که در پارکینگ ماشین رفت و آمد دارد، نیاز است که از بهترین و مرغوب ترین نوع موزاییک ها استفاده شود. در این زمینه راه مناسب این است تا محصول را از یک مرجع معتبر به دست آورده و آن را طبق استانداردها نصب کنید. 

موزاییک ها از لایه زیرین و رویه تشکیل شده اند که در نخست، ضخامت بیشتری مشاهده می گردد و فشار وزن هم روی آن است و اما رویه، بیشتر برای نقش‌ بندی است و به نحوی، زیبایی موزاییک از سوی این لایه، مشخص می گردد.

فروش ویژه انواع موزاییک کف پارکینگ

فروش ویژه انواع موزاییک کف پارکینگ کفپوش های موزاییکی انواع بسیار مختلفی دارند و از این حیث، شاهد تنوع زیادی در این عرصه می باشیم. از طرفی، فروش ویژه انواع موزاییک پارکینگ نیز، در رنگ ها، اشکال و ابعاد متفاوتی صورت می گیرد. این نوع از محصولات را می توان به شکل کلی نیز به دست آورد.

درباره انواع چنین کفپوش هایی در این جا شما را با چند نمونه از مشهورترین طرح ها آشنا می کنیم که شامل شیاردار، سنگ‌ دار، شسته، پلاکی و سیمانی می باشد.

از سویی، این موزاییک ها را به روش های متفاوتی تولید می نمایند که می شود به معمولی، ویبره ای، شکسته، تک لایه و گرانیتی اشاره کرد. شما هر کدام از این کالا را که بخواهید، به راحتی می توانید تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

موزاییک ها یکی از قدیمی ترین کفپوش ها هستند و نسبت به سایر محصولات مشابه، سنگین و مستحکم تر می باشند. باید بگوییم، فروش موزاییک کف مخصوص، از جانب این سایت هم انجام می شود و می توانید جهت سفارش کالا، با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *