موزاییک یکی از مصالح پر مصرف و کاربردی در صنعت ساختمان سازی است و موزاییک  ضد آب پلیمری یکی از جدیدترین موزاییک ها در این صنعت است که از مواد اولیه ماسه، سیمان، رزین، رنگدانه های شیمیایی یا پیگمنت ها و آب ساخته می شود.  این موزاییک ها دارای رنگ های مختلف و متنوعی از جمله مشکی، سفید، قرمز، قهوه ای، آبی و سبز می باشند و بسیار جذاب و چشم نواز هستند.

فروشنده موزاییک ضد آب پلیمری جدید

مشخصات موزاییک ضد آب پلیمری

مشخصات موزاییک ضد آب پلیمری موزاییک از مصالح پر مصرف به عنوان  کفش پوش ‌برای پوشاندن حیاط، ساختمان،  فرش کردن پیاده‌رو، کف باغ استفاده می شود و در واقع موزاییک  نوعی بتن است که از ترکیب سیمان، ماسه، سنگ دانه، پودر سنگ، آب و رزین با متد ایجاد لرزش ساخته می شود.
به دلیل استفاده از از انواع پیگمنت ها و رنگ های شیمیایی مختلف در موزاییک های ضد آب پلیمری تنوع رنگ بسیار زیادی دارند و همچنین موزاییک ها در انواع سایز ها و حجم ها تولید می‌شود.
 این موزاییک ها مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض دارند و دچار به ترک خوردگی نمی شوند بنابراین برای استفاده در انواع مختلف آب و هوا ها بسیار مناسب هستند همچنین این موزاییک ها بسیار مقاوم هستند و در برابر اشعه های نور خورشید رنگ آن ها از بین نمی‌رود و استقامت بالایی دارند.
به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی در این موزاییک ها مقاومت سایشی آن ها بسیار خوب است و عمر بسیار طولانی دارند.
 تراکم موزاییک های پلیمری بسیار زیاد است و همچنین امکان افزایش تراکم و کم کردن ضخامت آنها وجود دارد و به همین دلیل در در شرایط یخبندان ترک نمی خورند و آن ها دارای انواع طرح ها نقش‌های مختلف می باشند و تنوع بسیار خوب و چشم نوازی دارند.
این موزاییک ها در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند و به دلیل وجود فرمولاسیون خاص و استفاده از تکنولوژی به روز در تولید آنها در حدود سه برابر بتن مقاومت می‌کنند همچنین  به دلیل استفاده از ابعاد استاندارد در آن ها نیازی  به برش آن ها وجود ندارد و همچنین بدون نیاز به تجهیزات خاصی در هر محلی به راحتی نصب می شوند .

مرکز خرید موزاییک ضد آب در اصفهان

مرکز خرید موزاییک ضد آب در اصفهان برای خرید موزاییک اصفهان می توانید به مرکز موزاییک ما مراجعه نمایید و انواع موزاییک پلیمری ضد آب را در انواع اندازه ها، طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب خریداری کنید.
همچنین از هر نقطه کشور می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع موزاییک ها را با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به نیاز و سلیقه اتان هر یک از آن ها را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *