پودر سنگ یکی از کاربردی ترین مواد در صنایع مختلف است که به دلیل تنوع سنگ ها. دارای انواع مختلفی است و یکی از آن ها، پودر سنگ مرمر است.

مجموعه ما یکی از برترین تولید کننده این محصول در اصفهان است که اقدام به فروش آن به قیمتی کاملا منصفانه و مناسب کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کاربردهای این نوع پودر و همچنین خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

خرید پودر سنگ مرمر در اصفهان

کاربرد های اصلی پودر سنگ مرمر

کاربرد های اصلی پودر سنگ مرمر پودر سنگ مرمر در واقع از سایش و ضربه دیدن سنگ مرمر و تبدیل به ذرات ریز شدن، به دست می آید که اصطلاحا به آن خاک سنگ نیز گفته می شود.

یکی از کاربرد های اصلی آن در ساختمان سازی است، در این صنعت یکی از پر کاربرد ترین مواد سیمان است اما مشکلی دارد این است که بعد از خشک شدن به احتمال زیاد ترک بر می دارد و اضافه کردن پودر سنگ مرمر می تواند این مشکل را حل کند.

از آن در کاشی و سرامیک سازی نیز استفاده می شود و مصرف آن باعث می شود که کاشی های تولیدی دارای مقاومت بسیار بالایی داشته و همچنین سطح آن کاملا صاف و بدون ترک باشد. 

از دیگر کاربرد های آن در مجسمه سازی است، در این نوع ترک نخوردن سطح مجسمه تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و ارزش آن خواهد داشت و به همین دلیل از پودر سنگ مرمر در تهیه مواد آن استفاده می شود تا بعد از خشک شدن زیبایی آن حفظ شود.

همچنین از این نوع خاک سنگ برای جذب مس و فلزات سنگین و خطرناک از آب استفاده می گردد. در واقع از آن جایی که آب برخی مناطق با فلزات سنگین آلوده شده و نمی توان از آن استفاده کرد، به وسیله پدر این سنگ آب را می توان سالم کرد تا قابل استفاده گردد.

علاوه بر این ها، می توان از آن برای تهیه مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده کرد که دلیل آن درصد خلوص بالای پودر این سنگ است.

شرکت فروش پودر سنگ مرمر اصفهان

شرکت فروش پودر سنگ مرمر اصفهان با توجه به کاربرد های وسیعی که این نوع پودر دارد، میزان استفاده از آن به شدت افزایش پیدا کرده و به این ترتیب تولید آن نیز زیاد پیدا کرده است و خرید و فروش پودر سنگ مرمر بیشتر شده است.

علاقه مندان به خرید این محصول از شرکت پودر سنگ، می توانند به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *