موزاییک سیمانی ساده، توسط تولیدکنندگان بسیاری با کیفیت مناسب تولید می‌شود که دارای بازار بسیار خوبی می‌باشد چرا که، این محصول بسیار پرکاربرد می‌باشد و علاوه بر این، قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت موزاییک سیمانی ساده ۳۰* ۳۰ ایرانی، با توجه به مرغوبیت بسیار عالی آن، بسیار ارزان است.

 

 

قیمت موزاییک سیمانی ساده 30*30 ایرانی

مشخصات موزاییک سیمانی ساده ۳۰*۳۰ ایرانی

مشخصات موزاییک سیمانی ساده ۳۰*۳۰ ایرانی، با توجه به مواد اولیه مورد استفاده و نوع کاربرد آنها، بسیار خاص می‌باشد.

سیمان، مورد استفاده در تولید این محصول سیمان خاکستری می‌باشد که، اصطلاحاً به آن، سیمان سیاه گفته می‌شود و همچنین، سنگ مورد استفاده در تولید آن، سنگ معدنی می‌باشد.

بیشترین کاربرد موزاییک سیمانی ۳۰*۳۰ ایرانی، برای پشت بام، انباری، حیاط و غیره می‌باشد که این محصول کارایی فوق العاده عالی، دارد.

این محصول، در برابر ضربه و یخ زدگی بسیار مقاوم می‌باشد و مقاومت بالایی دارد و بر این اساس، دارای کاربرد‌های گسترده می‌باشد.

همچنین این محصول، دارای طرح و رنگ های متنوع می‌باشد که برای کاربردهای مختلف بر اساس سلیقه افراد، انتخاب و به کار برده می‌شوند. موزاییک صاف حیاط، فاقد سنگ دانه های تزئینی است و دارای طرح های ساده، می‌باشد.

از ویژگی‌های خاص این محصول، ارزان بودن و در دسترس بودن مواد اولیه آن است که، سبب شده محصولات مرغوب و درجه یک تولیدی با قیمت مناسب و ویژه، به فروش برسند.

 

 

مشخصات موزاییک سیمانی ساده 30*30 ایرانی

خرید موزاییک سیمانی ساده صاف

خرید موزاییک سیمانی ساده صاف، با بهترین کیفیت با قیمت ویژه و استثنایی برای تمامی خریداران عمده، امکان‌پذیر است و خریداران عمده، می‌توانند تنها با ثبت محصولات درخواستی از این خرید ارزان و شگفت انگیز‌‌‌، بهره مند شوند. شما، می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم سفارش دهید که در این صورت قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

از جمله، مزیت های ویژه سفارش این محصول، این است که به موقع تحویل داده می‌شود و هزینه کرایه حمل آن نیز، بسیار مناسب و ارزان می‌باشد. همچنین، مشتریان عمده در سراسر کشور می‌توانند تنها با ثبت سفارش این محصول، از خرید ارزان و با کیفیت آن بهره مند شوند.

خرید این محصول، برای تمامی خریداران سراسر کشور به صرفه است و فروشندگان در تلاش هستند، تا رضایت مشتریان را در شهر های مختلف کشور جلب، نمایند. این محصول، بر اساس میزان بار توسط کامیون، نیسان، تریلی و غیره حمل می‌شود.

جهت، کسب اطلاعات لازم در مورد کیفیت، قیمت، چگونگی ارسال و زمان تحویل می‌توانید با مدیر فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 

خرید موزاییک سیمانی ساده صاف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *