کفپوش موزاییکی تبریز جدیدترین و به روزترین نسل از انواع موزاییک های پلیمری را تولید و عرضه می کند. موزاییک های پلیمری از نظر کمی و کیفی بسیار مقاوم هستند. طرح ها و رنگ های متنوعی داشته و علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شوند. این نوع موزاییک ها سبکتر از انواع موزاییک های سنتی هستند و به راحتی می توان آنها را نصب یا تعویض نمود. قیمت موزاییک پلیمری تبریز به نسبت انواع مشابه بسیار مناسب بوده و امکان خرید آن از طریق سایت نیز امکان پذیر است.

کارخانه موزاییک تبریز پلیمری جدید

مشخصات موزاییک پلیمری جدید

مشخصات موزاییک پلیمری جدید

موزاییک زرد پلیمری در واقع از انواع سنگ های مصنوعی هستند. با تغییراتی که در ساختار مولکولی سیمان در طی عملیات پلیمریزاسیون انجام می شود، این نوع موزاییک ها تولید می شوند. در واقع تشکیل یک شبکه زنجیره ای در سیمان که میزان استحکام و مقاومت موزاییک را دو تا برابر افزایش می دهد. موزاییک های پلیمری جدید از ترکیب رنگ های بسیار متنوعی برخوردارند به گونه ای که آنها را شبیه به سنگهای طبیعی می کند.

از مهمترین ویژگی های بارز این موزاییک ها می توان به مقاومت آنها در هر شرایط آب و هوایی اشاره نمود. رنگ های به کار رفته در موزاییک پلیمری از انواع رنگ های معدنی بوده بوده که در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش تغییر رنگ نمی دهند. از دیگر ویژگی های موزاییک پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند.
  • وزن کمتری نسبت به انواع دیگر موزاییک ها دارند.
  • نیاز به برش کاری ندارند
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

این نوع موزاییک جذب آب بسیار پایینی دارند و می توان از آنها برای پوشش فضاهای مختلف از جمله باغ ها، پیاده روها، حیاط منازل و معابر و حتی کفپوش کردن فضاهای صنعتی استفاده نمود.

فروشنده موزاییک تبریز با قیمت پایین

فروشنده موزاییک تبریز با قیمت پایین

فروشنده موزاییک تبریز را با قیمت پایین و تخفیف ویژه به خریداران واقعی عرضه می کند. موزاییک سنگی تبریز از نظر طرح، رنگ و کیفیت بی نظیر است. بسیاری از خریداران آن را قابل مقایسه با نمونه های مشابه خارجی می دانند. فروشنده با عرضه عمده و ارسال به سراسر کشور توانسته است رضایت بالای مشتریان را کسب کند. فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه نیز در پایین آمدن قیمت و جلب رضایت مشتری تاثیر زیادی داشته است.

عرضه از از طریق سایت نیز از جدیدترین روش هایی است که برای فروش به کار گرفته می شود. جدیدترین مدل های موزاییک تبریز را می توان از طریق این سایت با یکدیگر مقایسه کرد. انتخاب صحیح از طریق مقایسه ویژگی های هر محصول و قیمت آنها با یکدیگر انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *