بسیاری از ویلا نشین ها و کسانی که در خانه باغ زندگی کرده و به ظاهر زیبای فضای بیرونی باغ و دیزاین آن توجه خاص مبذول می دارند می توانند برای سنگ فرش کردن سطح مسیر عبور از میان درختان یا فضای سبز محل زندگی خود به سایت اینترنتی کارخانه تولید کننده انواع موزاییک باغی مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمت نمایندگی یعنی کمترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

خرید موزاییک باغی به قیمت نمایندگی

آشنایی با انواع موزاییک باغی

آشنایی با انواع موزاییک باغی

موزاییک های باغی نوعی کفپوش هستند که از لحاظ ابعاد، ضخامت، طرح و نقش با کفپوش هایی که برای فضای درونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متفاوت می باشد.

بر این اساس موزاییک های باغی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر می باشد :

موزاییک های مسطح : این موزاییک ها سطحی صاف داشته و هیچ گونه برجستگی در سطح خود ندارند و به نوبه خود به دو دسته طرح دار و ساده تقسیم می گردند.

نمونه طرح دار این نوع محصول شامل نقش و نگار های رنگی است که در پاره ای موارد مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار گرفته و طرح خاصی را ایجاد می نمایند در حالی که نمونه ساده آن ها هیچ طرحی نداشته و به صورت تک رنگ طراحی می شوند.

موزاییک های نقش برجسته : این موزاییک ها دارای نقش برجسته هایی هستند که به شکلی خاص طراحی شده و نمای بسیار زیبایی به  راه عبور یا محل نشیمن باغ می دهند.

ارزانترین قیمت موزاییک کف باغی

ارزانترین قیمت موزاییک کف باغی

بسیاری از افراد که به دنبال یافتن راهی برای دستیابی به ارزانترین قیمت موزاییک کف باغی هستند می توانند به نمایندگی های انحصاری فروش انواع موزاییک باغی مراجعه نموده و شرایط کیفی محصولات ارائه شده را از نزدیک بررسی نموده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود نسبت به خرید آن اقدام به عمل آورند.

قیمت این مزاییک ها با توجه به عواملی مانند اندازه آن ها بر اساس طول و عرض های مختلفی که برای هر نوع از این محصول در نظر گرفته اند، ضخامت موزاییک ها، نقش دار یا ساده بودن آن ها، صاف یا نقش بر جسته بودن انواع مختلفی از موزاییک ها که در این نمایندگی به متقاضیان عرضه شده است و برخی عوامل دیگر از این قبیل تعیین می شوند.

قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصول به صورت لیستی از قیمت ها در معرض دید مراجعه کنندگان قرار داده می شود تا با ملاحظه آن و با توجه به سلیقه و علاقه مندی خود، موزاییک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *