یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد، پودر سنگ می باشد. این ماده را با نام هایی مانند خاک سنگ و همچنین آرد سنگ نیز می شناسند. انواع مختلفی از این مصالح ساختمانی وجود دارد. پودر سنگ سوپر یکی از انواع آن می باشد. به پودر آهک و کربنات کلسیم نیز پودر سنگ سفید گفته می شود. نوع رنگی آن هم موجود است. کارخانه پودر سنگ شیراز با بهترین کیفیت، طیف متنوعی از این متریال را تولید و عرضه می کند. 

کارخانه پودر سنگ شیراز با بهترین کیفیت

منظور از پودر سنگ چیست؟

منظور از پودر سنگ چیست؟ منظور از پودر سنگ، پودری است که در کارخانه های سنگ بری بر اثر سابیدن و برش سنگ های خام ایجاد می شود. همچنین این ماده به صورت طبیعی در اثر سایش لایه های مختلف سنگ ها روی یکدیگر نیز تشکیل می گردد.

علاوه بر این در صورتی که یخبندان های طولانی مدت و شدید رخ دهد و آب به بافت درونی سنگ های مختلف نفوذ پیدا کند نیز خاک سنگ ایجاد خواهد شد. البته جنس و نوع سنگ مهم است. سنگ های کربنات کلسیم، مرمری، گرانیتی و همچنین سنگ های آهکی از عمده ترین سنگ هایی هستند که می توانند ماده تشکیل دهنده این پودر باشند. 

در واقع بسته به نوع سنگی که مورد فرسایش قرار می گیرد، هر یک از انواع پودر سنگ، تولید می شود. در مورد مشخصات فنی این ماده باید به این موارد اشاره نمود:

بهترین و مناسب ترین رطوبتی که این متریال باید داشته باشد، نه درصد بوده و دانسیته آن در حالت خشک دو گرم در سی سی است. یکی از پارامتر های تشخیص کیفی در مورد خاک سنگ، ضریب یکنواختی بوده که معادل سیزده و هشت دهم گزارش گردیده، علاوه بر این، زاویه اصطکاک داخلی آن چهارصد و ده می باشد. 

ویژگی فوق منجر به استفاده از آن به عنوان فیلر در سازه های خاکی شده است. ضریب زهکشی مناسب این پودر از دیگر ویژگی های آن می باشد. این ضریب در اصل، نفوذپذیری پودر را نشان می دهد. 

ضریب باربری آن هم برابر با چهل و چهار صدم، به دست آمده، در مقایسه با ماسه از شرایط اصطکاکی بهتری برخوردار بوده و در ساخت بتن ارجحیت پیدا می کند. قابلیت نگهداشت آب در آن خوب بوده و تراکم پذیری مناسبی نیز دارد. 

قیمت مناسب از دیگر ویژگی های بارز و حائز اهمیت خاک سنگ به شمار می رود.

فروش پودر سنگ شیراز در انواع مختلف

فروش پودر سنگ شیراز در انواع مختلف این سایت فروش پودر سنگ شیراز در انواع مختلف را به صورت عمده و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه در سراسر کشور انجام می دهد.

از آنجایی که این نوع فروش بدون دخالت دلالان صورت می گیرد و شامل تخفیفات ویژه نیز می شود، قیمت بسیار پایینی خواهد داست. 

ابته نوع، کیفیت و نوع بسته بندی هم در قیمت پودر سنگ نقش دارند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *