در حال حاضر پودر سنگ به مواد پودری شکل و بسیار ریزی گفته می شود که متشکل از قطعات سنگی ریز است که بر اثر نیروی سایش بر کف یخچال بوجود می آید که این نوع سایش توسط دستگاه های مخصوص سنگ شکن تبدیل به  پودر سنگ شده که جهت مصارف خانگی از کاربرد فراوانی برخوردار است.

کارخانه های زیادی در تولید پودر سنگ کشور فعال هستند که من جمله می توان از کارخانه پودر سنگ تهران یاد کرد که توانسته محصولی با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده روانه بازارهای جهانی نماید.

کارخانه پودر سنگ رنگی تهران

موارد استفاده از پودر سنگ رنگی

موارد استفاده از پودر سنگ رنگی

 از سنگهای رنگی نیز می توان پودر سنگ رنگی تهیه کرد و همچنین از موارد مهم استفاده از پودر سنگ رنگی در مصالح ساختمانی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد که به صورت فله ای و کیسه ای با کیفیت بسیار عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه می شوند.

کارخانه جات مصالح ساختمانی در سراسر کشور به وفور یافت می شوند که توانسته اند از مواد اولیه و ارگانیک این نوع محصول عمده پودری با کیفیت مرغوب تولید نمایند که جهت تامین نیاز بازارهای جهانی از اهمیت و کیفیت زیادی برخوردار بوده که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

ایران خود به تنهایی یکی از بزرگترین تولید کننده انواع مصالح ساختمانی از جمله پودر سنگ های سفید و رنگی است که توانسته با پیشرفت و فناوری های روز دنیا و نیز استفاده از دستگاه های مدرن امروزی و نیز استفاده از نیروی مهندس و نیروی انسانی پرکار و با تجربه در این زمینه از کیفیت محصول عالی برخوردار باشد و نیز این محصول عمده را به روش مستقیم و نیز بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر نماید که صادرات نقش مهمی در تولیدات بیشتر و اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

این نوع محصول عمده نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز و همچنین در تولید محصولات مختلف دارد که دارای ویژگی ها و مزیت های خاص خود و نیز از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

معمولا از پودر سنگ یا آرد آن ها برای رنگ دهی، مقاومت بیشتر، افزایش حجم، آب بندی و دوام و استحکام زیاد در موارد و مصارف مختلف ساختمانی استفاده می شود که در نوعخود بی نظیر و نیز دارای اهمیت زیادی است.

از بهترین پودر سنگ ها در موارد مختلف استفاده می شود که فوق العاده دارای چسبندگی بسیار بالا بوده که هنگام استفاده در کار ترک بر نمی دارد و نیز دچار شوره زدگی یا تغییر رنگ نمی شود همچنین دارای کیفیت بسیار عالی و مرغوب بوده و نیز از رایج ترین آن ها می توان به سفید کاری، استفاده در ساختمان سازی، مجسمه سازی، سنگ فرش، تهیه چسب کاشی و سرامیک، استحکام بخشیدن به سیمان، ترکیب با ملات و دوغاب و نیز غیره استفاده نمود.

قیمت بهترین پودر سنگ تهران

قیمت بهترین پودر سنگ تهران

امروزه قیمت پودر سنگ تهران بر اساس مواد اولیه ارگانیک در تهیه آن، نوع بسته بندی، نحوه توزیع و تولید، نوع برند و شرکت تولیدی آن، استاندارد بودن، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید و پروانه بهداشتی تعیین و مشخص می شود که بسیار حائز اهمیت در قیمت این نوع محصول عمده صادراتی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *