پودر سنگ از جمله مصالح ساختمانی است که در نمای داخلی ساختمان ها نقش به سزایی دارد. این پودر به رنگ سفید می باشد و بسیار مقاوم و مستحکم است. در حال حاضر پودر سنگ جوشقان از بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها در ایران می باشد، کارخانه این سنگ در شهر قم واقع شده است، این کارخانه سابقه و قدمت زیادی دارد و با کیفیت ترین پودر سنگ ها را به کمک دستگاه های پیشرفته تولید می نماید. 

کارخانه پودر سنگ جوشقان در قم

انواع مختلف پودر سنگ جوشقان

انواع مختلف پودر سنگ جوشقان در این کارخانه هر روزه میزان قابل توجهی انواع پودر سنگ تولید می شود که هر کدام برای فعالیتی کاربرد دارد. این پودر ها از نظر کیفیت، کارایی و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند از این رو در آنها تنوع وجود دارد. با شناخت انواع مختلف پودر سنگ جوشقان می توان بهترین نوع را متناسب با نیاز خود تهیه نمود. انواع پودر سنگ موجود را می توان براساس کاربردی که دارد درجه بندی نمود، در کل بیشترین کاربرد این محصول برای نمای ساختمان می باشد زیرا در گذشت زمان هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. 

دسته‌بندی این پودر ها براساس جنس سنگشان محاسبه می گردد، از این پودر سنگ ها می توان به پودر سنگ گرانیت، پودر سنگ مرمریت، پودر سنگ آهک و …. اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود دارای درجه کیفی هستند و مورد استفاده قرار می گیرند. زمان عرضه این محصول به بازار ها همین کاربرد ها و درجه های کیفی در نظر گرفته می شود. 

فروش پودر سنگ جوشقان از درب کارخانه

فروش پودر سنگ جوشقان از درب کارخانه این کارخانه با سابقه و معتبر با تولید و ارائه انواع پودر سنگ با کیفیت و مرغوب به صورت مستقیم توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان از آن خود کند. فروش این پودر ها به صورت عمده و مستقیم از درب کارخانه سبب می شود تا مشتریان ‌خرید مطمئن و اقتصادی را تجربه کند. فروش این پودر با تناژ بالا کمک می کند تا هم محصولی در انبار ها باقی نماند و هم نرخ های پرداختی کاهش پیدا کند و حتی از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوید. امروزه فروش پودر سنگ به خاطر اهمیت ویژه آن در زیبا سازی ساختمان ها با رونق و رواج زیادی روبه رو شده است.

این کارخانه با فروش عمده محصولات خود واسطه ها را از میان برداشته است، این امر کمک می کند تا واسطه ها از میان برداشته شود و نرخ ها هیچ تغییری نکند. این پودر ها مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی دارند و در برابر سرما و رطوبت و گرما دچار ترک خوردگی نمی شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *