پودر سنگ الیگودرز از مرغوبترین پودر سنگ های موجود در کشور می باشد. پودر سنگ ها  که با نام خاکه سنگ و یا آرد سنگ شناخته می شوند، بر اساس نوع ماده تشکیل دهنده آن دارای مصارف مختلفی می باشد. کارخانه پودر سنگ الیگودرز از تولید کنندگان پودر سنگ کربنات کلسیم می باشد. متقاضیان بهترین قیمت این محصول را می توانند از مجموعه ما دریافت نمایند.  

کارخانه پودر سنگ الیگودرز با بهترین قیمت

شناخت بهتر پودر سنگ الیگودرز

شناخت بهتر پودر سنگ الیگودرز برای شناخت بهتر پودر سنگ الیگودرز لازم است که از منشا آن شروع نماییم. پودر سنگ الیگودرز از جنس کربنات کلسیم است. پودر سنگ علاوه بر روش های صنعتی به صورت طبیعی از طریق سایش لایه های زمین نیز ایجاد می گردد.
منطقه الیگودرز از گذشته های بسیار دور در زمینه استخراج سنگ کربنات کلسیم از معادن موجود در آن منطقه و کوبش آن فعالیت داشته است. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن پودر سنگ هایی در مش بندی های متنوع و در بسته بندی های مختلف برای فروش در داخل کشور و حتی صادرات تولید و عرضه می شود. 
استفاده عمده پودر سنگ کربنات کلسیم در صنعت ساختمان سازی می باشد. با این حال در سایر صنایع مثل تولید رنگ و پوشش، کاشی و سرامیک، چسب و سیلانت، حفاری و پتروشیمی، کاغذ سازی، لنت سازی، لاستیک و پلاستیک، پی وی سی، پارچه و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

با توجه به نیاز صنایع مختلف این محصول در مش بندی مختلف از 200 الی 2500 تولید می شود و در اختیار این صنایع قرار داده می شود. معمولا این محصول در کیسه های 25 کیلو گرمی به فروش می رسد. 

خرید پودر سنگ الیگودرز با بهترین کیفیت

خرید پودر سنگ الیگودرز با بهترین کیفیت خرید پودر سنگ به صورت عمده و توسط تولید کنندگان سایر صنایع نام برده و ساختمان سازان انجام می شود. از آن جایی که هر صنعت نیاز به مش خاصی از این محصول دارد. پودر سنگ الیگودرز که جزء بهترین پودر سنگ ها در ایران است در مش بندی 200، 400، 800، 1500 و 2500 تهیه و به فروش می رسد.
این محصول علاوه بر خرید حضوری به صورت غیر حضوری نیز به فروش می رسد. با انجام خرید اینترنتی علاوه بر این که در وقت خود صرفه جویی می کنید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشخصات محصول را مشاهده کنید.
جهت خرید پودر سنگ الیگودرز می توانید از طریق همین مجموعه اقدام نمایید. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در همین سایت با تیم فروش ما تماس حاصل کنید و میزان مورد نیاز محصول را سفارش دهید. در اولین فرصت همکاران ما این محصول را در بسته بندی دلخواه شما ارسال خواهند کرد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *