کاشی‌های موزائیکی، یکی از پر مصرف‌ترین کاشی‌ها در بین ساختمان‌سازان است و اغلب سعی می‌شود که از آن استفاده شود. این روزها نوعی از آن به نام موزاییک ضد اسید نیز در بازارها عرضه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع موزاییک و خرید آن در مشهد، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

کارخانه موزاییک ضد اسید در مشهد

مزایای موزاییک ضد اسید چیست؟

مزایای موزاییک ضد اسید چیست؟ موزاییک‌ها به منظور پر کردن سطح و حتی دیواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و جنبه زینتی دارند. 

در واقع بدون آن‌ها هم سطح کار و هم ظاهر آن تکمیل نمی‌شود و البته نیاز است که علاوه بر شکل زیبا دارای مزیت‌های دیگری نیز باشند که یکی از آن‌ها ضد اسید بودن است. 

اسیدها و بازها باعث می‌شوند که موزاییک خورده شود و با پودر شدن و تبدیل شدن به خاک از بین بروند. در صورتی که اسید بسیار قوی باشد حتی می‌تواند علاوه بر کاشی، به سطح‌های زیرین نیز نفوذ کند و با ورود به آب‌های زیر زمینی سبب آلوده کردن آن‌ها و غیر قابل مصرف کردن آن‌ها شوند. 

نوع ضد اسید آن که از نوع پلیمری است، در برابر این مواد بسیار مقاوم هستند و به این ترتیب می‌توان از آن‌ها در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها که احتمال تماس اسید و باز با موزاییک وجود دارد، استفاده کرد. 

این نوع موزاییک همچنین دارای سطحی است که اصطکاک آن بالا بوده و از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. 

در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و هر گونه فشار مکانیکی در آن، نمی‌تواند آن را بشکند. 

همچنین موزاییک‌های نوع ضد اسید، در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند و وجود رطوبت نمی‌تواند سبب فرسایش آن و سپس خرد شدن سطح رویی آن شود. 

این موزائیک‌ها در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند که معمولا مربعی شکل هستند و سطح آن‌ها به گونه‌ای است دارای ریزه‌ کاری‌های ظریف بوده و زیبایی محیط را دو برابر می‌کنند. 

قیمت موزاییک ضد اسید پلیمری در مشهد

قیمت موزاییک ضد اسید پلیمری در مشهد با توجه به مزیت‌ها و کاربردهایی که نوع ضد اسید این موزاییک‌ها دارند، میزان استفاده از آن‌ها افزایش پیدا کرده و با بالا رفتن تقاضاها، میزان تولید و عرضه آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. 

مجموعه ما اقدام به توزیع موزاییک پلیمری مشهد با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است که سبب جذب مشتری و رضایت آنان شده است. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از قیمت موزاییک ضد اسید در مشهد، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و با مشاوران سایت ما در ارتباط باشند و سپس در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *