پودر سنگ هنری سفید منشاء و مبدا آن توسط هنرمندان کشور ترکیه می باشد که برای سفال کار ها و هنرمندان مجسمه ساز و حتی برخی از تابلو های نقاشی برجسته مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانجات پودر سنگ هنری سفید نیز در ایران وجود دارند و با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش محصول خود به صورت مستقیم و حذف واسطه ها نموده اند.

کارخانجات پودر سنگ هنری سفید

اطلاعاتی درباره پودر سنگ هنری سفید

اطلاعاتی درباره پودر سنگ هنری سفید پودر سنگ هنری سفید که در بین مصالح فروشان و کارگران ساختمانی اصطلاحا خاک سنگ نامیده می شود و در بین هنرمندان و جامعه ی هنری با همین نام شناخته می شود که دارای کاربرد های زیادی همانند پی ریزی و زیر ساخت آسفالت معابر و خیابان ها می باشد.

از جمله کاربرد های آن در ساختمان سازی و پوشش دهی برخی از پایه ها، ستون ها و دیوار ها به کار می رود همچنین به علت قابلیت انحلال پذیری بالا در آب می توان در قالب ریخته و پس از نیم ساعت تا چهل دقیقه آن را از قالب جدا کرد که می توان برای تهیه ی استند اسمی، تم های تولد و مناسبتی مناسب می باشد.

علاوه بر اینها دارای مقاومتی چد برابر(تقریبا پنج برابر) سنگ گچ در دندانپزشکی ها می باشد، مقدار کلسیم کربنات موجود در آن بیشتر از سیمان و گچ می باشد و برخلاف دو مورد ذکر شده پس از خشک شدن دچار ترک، فرو رفتگی و خوردگی نمی شود.

از ویژگی های دیگر این نوع از پودر سنگ ها سطحی صاف و یکدست را به علت داشتن دانه بندی ریز به ما می دهد، به راحتی رنگ پذیر است و رنگ های همانند رنگ های آکریلیک را به خود جذب می کند و بسیار قابلیت رنگ آمیزی بالایی را دارد.

کارخانه پودر سنگ هنری در ایران در شهر های مختلفی از جمله قم فعالیت می کنند و پس از استخراج و عملیات فرآوری آنها را آسیاب کرده و برای به دست آوردن ذرات صاف و یکدست با دانه بندی مناسب از درون الک عبور می دهند و پس از بسته بندی به فروش می رسانند.

مراکز فروش پودر سنگ هنری سفید

مراکز فروش پودر سنگ هنری سفید فروش این محصول در سراسر کشور از طریق نمایندگی های پودر سنگ هنری معطر و از طرف کارخانه ها و مراکز تولیدی این نوع پودر سنگ انجام می شود همچنین این شرکت ها و تولید کننده ها اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی و آنلاین نموده اند و مشتریان پس از انتخاب برندی با مناسب ترین قیمت ( به دلیل حذف واسطه ها) می توانند سفارش خود را به صورت عمده یا جزئی ثبت کرده و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *