پودر کربنات کلسیم

پودر کربنات کلسیم یکی از پودرهای بسیار پرکاربرد در زندگی انسانها می باشد این پودر به صورت طبیعی به صورت سنگ آهک در طبیعت به وفور یافت می‌شود.

کاربرد کربنات کلسیم برای زندگی طبیعی انسان ها بسیار مورد توجه بوده و افراد بسیاری در صنایع مختلف به دنبال خرید و فروش کربنات کلسیم می باشند.

انواع پودر کربنات کلسیم

انواع پودر کربنات کلسیم

در طبیعت انواع سنگ هایی که حاوی کربنات کلسیم هستند در معادن وجود دارد که می توانیم به سنگ آهک سنگ گچ و دولومیت اشاره کنیم سنگ آهک و سنگ گچ هر دو از شکل های متفاوت کربنات کلسیم می باشند.

دولومیت ترکیبی از عنصر منیزیم و کربنات کلسیم است سنگی که نام بردیم دارای ناخالصی بوده و خاک رس نیز داخل این سنگ ها یافت می شود .

سنگ آهک و دیگر محصولاتی که از کربنات کلسیم ساخته می شوند به طور گسترده در طبیعت و معادن کشور ایران وجود داشته و مصارف بسیار زیادی را دارا می باشند.

این محصولات از معادن استخراج شده و در صنایع مختلف از آنها محصولات مشتق شده بسیاری را تولید می کنند.

در صنایع شیمیایی سنگ آهک برای تولید اکسید کلسیم استفاده می شود، هچنین اگر آب را به آنها هم اضافه کنید می توانید هیدروکسید کلسیم را تولید کرده و به‌عنوان آهک هیدراته استفاده نمایید آهک هیدراته انتخاب مناسبی برای کاربردهایی مثل ساختمان سازی و صنایع مختلف را دارا می باشد.

کاربرد کربنات کلسیم

نام دیگر کربنات کلسیم کلسیت است این ماده یک ماده معدنی و طبیعی میباشد که در طبیعت به وفور وجود دارد.

کاربرد کربنات کلسیم می توانیم به ساختمان سازی و همچنین در صنعت ساخت سیمان، صنایع شیمیایی، متالوژی و کشاورزی استفاده نمایید. آهک و کربنات کلسیم استفاده شده در صنایع مختلف متفاوت می‌باشد و هر کدام از صنایع به نسبت نیاز از کربنات کلسیم استفاده می‌کنند.

مثلاً برای استفاده های شیمیایی و یا برای تولید سفید کننده ها که در تولید کاغذ استفاده می‌شود.

معمولاً از ۱۵ درصد کربنات کلسیم برای پوشش های کاغذ و رنگ استفاده می شود و یا اینکه برای تولید آسفالت و تثبیت خاک و در ساخت ملات و گچ از ۲۵ درصد کربنات کلسیم استفاده می شود.

در صنعتی مانند متالوژی که برای تولید فولاد و تولید سرباره استفاده می‌شود از ۶۰ درصد کربنات کلسیم استفاده کرده و به راحتی سرباره و تولید فولاد مورد نیاز را تولید می کنند.

کربنات کلسیم در صنایع شیمیایی و صنعتی و دیگر صنایع کاربرد فراوانی داشته و می‌تواند به عنوان ماده‌ای بسیار حیاتی برای صنایع مختلف استفاده شود.

کاربرد پودر کربنات کلسیم

کاربرد پودر کربنات کلسیم

می‌توانیم بگوییم کربنات کلسیم یکی از فراوان ترین و پرمصرف ترین مواد موجود در جهان می باشد این ماده برای تولید در صنایع مختلف کاربرد داشته و به صورت های مختلفی استفاده می شود.

از جمله صورت های مختلف مورد استفاده پودر کربنات کلسیم می توانیم به کلوخه کربنات کلسیم، کربنات کلسیم کتد شده و دانه بندی شده نام ببریم.

از مهمترین مصارف کربنات کلسیم می‌توانیم به صنعت ذوب آهن و متالوژی صنعت مصالح ساختمانی و ساخت و ساز تولید کاغذ، پلاستیک، رنگ و پوشش در صنایع بهداشتی و تولید مواد غذایی و انواع صنایع دیگر مانند صنعت نفت، صنعت شیشه سازی و چسب تولید بتن، بلوک های بتنی، تولید کاشی در ساخت جاده ها و ساختمان ها و بیشتر کارهای مهندسی نام ببریم، همچنین برای تولید انواع گریس و روان کننده ها و جوهر چاپگر از کربنات کلسیم استفاده می شود.

کربنات کلسیم مش بندی شده

همانگونه که می دانید پودر کربنات کلسیم یکی از انواع پودرهای معدنی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد.

از کربنات کلسیم به صورت پودری و میکرونیزه در مش بندی های مختلف استفاده می‌شود دانه بندی های کربنات کلسیم را می‌توانیم به مش‌بندی کربنات کلسیم مش ۲۰۰، کربنات کلسیم مش۴۰۰،کربنات کلسیم مش ۸۰۰ و ۱۵۰۰ و کربنات کلسیم مش ۲۵۰۰، کربنات کلسیم مش ۳۵۰۰ اشاره کنیم.

هر چه عدد مش بالاتر باشد به این معنی است که دانه بندی ریزتر بوده و اندازه ذرات کربنات کلسیم کوچکتر می باشد و این امر سبب مصرف انواع پودر در صنایع مختلف است.

قیمت این محصولات با توجه به مشوند ای تعیین می‌شود هرچه مش بندی پودر کربنات کلسیم بالاتر باشد قیمت این محصول نیز با توجه به دانه بندی ریز آن ها بالاتر می رود.

از پودر کربنات کلسیم مش بندی شده در صنایع مختلفی استفاده می‌شود از جمله این صنایع می‌توانیم به صنایع ساخت و ساز، ساختمان سازی، تولید انواع لاستیک و پلاستیک، خوراک دام و طیور تولید رنگ رزین و چسب همچنین در تولید آهک و سیمان صنایع نفت و گاز نام ببریم.

تمامی صنایع به صورت بسیار بالایی از این مواد استفاده می‌کنند در این صنایع از پودر کربنات کلسیم مش بندی بامش ۲۰۰ تا ۳۵۰۰ استفاده شده و انواع محصولات را تولید می کنند.

فروش پودر کربنات کلسیم مش بندی

فروش پودر کربنات کلسیم مش بندی

شرکت تجاری ما یکی از تولیدکنندگان مطرح و حرفه ای تولید انواع کربنات کلسیم مش بندی در کشور می باشد.

این شرکت با دارا بودن و در اختیار داشتن تمامی تجهیزات لازم برای تولید انواع کربنات کلسیم مش بندی شده می تواند حجم عظیمی از این محصولات را در اختیار همه کارخانه‌ها و صنایع مختلف قرار دهد.

برای به دست آوردن قیمت و نحوه فروش این محصول می‌توانید با کارشناسان تجاری ما که در این زمینه فعالیت گسترده‌ای در سراسر کشور دارند ارتباط گرفته و انواع پودر کربنات کلسیم را در مش بندی های مختلف خریداری نمایید.

فروش این محصول به صورت غیر حضوری و عمده امکان پذیر است و هر اندازه از محصول را در هر حجم که نیاز دارید می توانید به کارشناسان ما اعلام کرده و خریداری نمایید.

صادرات پودر کربنات کلسیم

شرکت تجاری ماه که از بزرگترین مراکز تولید و صادرات پودر کربنات کلسیم مش بندی به دیگر کشورها می‌باشد در این شرکت امکان تولید و صادرات انواع پودر کربنات کلسیم امکان پذیر است و همه افرادی که قصد صادرات را دارند می توانند به راحتی از این مجموعه خرید خود را انجام داده و محصولات را در حجم های بالا به دیگر کشورها صادر نماید در این مجموعه صادرات کربنات کلسیم کتک شده و دیگر محصولات جانبی به کشورهایی همچون عراق ترکیه ترکمنستان افغانستان سوریه قطر و دیگر کشورها صادر می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم تجاری ما ارتباط گرفته و زمان مشاوره در مورد صادرات انواع پول ها این محصولات را با قیمت مناسب و بسیار عالی و کیفیت بالا خریداری کرده و به راحتی چه در داخل و چه خارج از کشور به فروش برسانید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *