پودر سنگ قم

کارخانه کاشی استخر روباز و پودر سنگ قم یکی از بزرگترین کارخانجات تولید انواع پودر سنگ رنگی در کشور می باشد.

شهر قم از لحاظ سنگ های معدنی غنی بوده و به تولید انواع پودر های سنگی با توجه به معادن و ذخایر که در آن وجود دارد پرداخته است.

استان قم دارای امکانات پیشرفته و بسیار زیادی بوده و توانسته با این دستگاه ها بهترین و با کیفیت ترین پودر خاک سنگ را از کانی های معدنی تولید کرده و در اختیار همه خریداران و فروشندگان در سرتاسر کشور قرار دهد.

انواع پودر خاک سنگ قم

انواع پودر خاک سنگ قم

کارخانه پودر سنگ قم دارای قدمتی طولانی بود و بیش از چندین دهه است که در شهر قم فعالیت گسترده ای در زمینه تولید انواع پودر خاک سنگ صورت می پذیرد.

تمامی پودر های سنگ به صورت سایز بندی، رنگ بندی، بسته بندی و تولید می‌شوند پودر های تولید شده در کارخانه پودر سنگ به صورت پودری، میکرونیزه و نمره بندی هستند.

تمامی محصولات تولید شده با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در اختیار همه خریداران در سراسر کشور قرار داده می‌شود.

پودر سنگ قم دارای انواع مختلف پودر سنگ ها بوده و از رنگهای گوناگون تهیه و تولید می شود هر کدام از پودر های سنگ دارای ویژگی‌هایی بوده و برای مشاغل خاصی مورد استفاده قرار می گیرد، مثلاً پودر سنگ گچ یکی از پودر سنگ هایی است که در شهر قم به وفور تولید شده و تمامی افراد که در ساختمان سازی مشغول فعالیت هستند از این نوع پودر سنگ برای تهیه ملات استفاده می‌کنند.

همچنین پودرهای سنگی دیگری نیز در این شهر تولید شده که برای صنایع و مشاغل تولیدی دیگر کاربرد دارند.

از جمله پودر های تولید شده در این شهر می توانیم به پودر سنگ آهک، پودر سنگ کربنات کلسیم، پودر سنگ دولومیت، پودر سنگ باریت، پودر گچ، پودر مل، پودر سنگ مرمریت، پودر سنگ گرانیت، پودر سنگ رنگی و سفید و پودر سنگ الیگودرز و انواع دیگر پودرها اشاره نماییم.

کاربرد پودر سنگ قم

کاشی استخری طرح دلفین و پودر سنگ دارای کاربرد و مصارف بسیار زیادی می باشد مهمترین مصرف پودر سنگ قم را می توانیم در بخش ساختمان سازی برای تهیه ملات و یا تولید مصالح ساختمانی استفاده کنیم.

همچنین برای ایزوگام و قیرگونی میتوانیم از انواع پودر سنگ نیز استفاده نمایید این امر موجب تقویت مواد قیر شده و استحکام آسفالت را بالاتر می برد.

پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم یکی از انواع پودر های بسیار فراوان و ارزان در قم بوده که در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانیم به صنایع کاغذ سازی اشاره نماییم.

یکی دیگر از انواع پودر های رنگی می توانیم به پودر میکرونیزه با دانه بندی بسیار ریز اشاره کنیم که از این پودر برای تولید سیمان استفاده می شود از دیگر کاربرد پودر سنگ قم می توانیم به تولید انواع چسب، رنگ، رزین، پلاستیک، پلیمر، پلاستیک و غیره اشاره نمود.

پودر سنگ برای مصارف هنری مانند مجسمه سازی و ساخت تابلوهای نقش برجسته نیز کاربرد دارد همچنین می‌توانیم به کاربردهای بسیار دیگری نیز اشاره نماییم.

خرید پودر سنگ قم از کارخانه

خرید پودر سنگ قم از کارخانه

امروزه خرید انواع محصولات مخصوصا پودر سنگ به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر شده است و همه خریداران به راحتی می توانند تنها با یک تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند و با صرف کمترین هزینه محصول را در هر نقطه از کشور که باشند تحویل بگیرند.

شرکت تجاری ما آماده پاسخگویی هرگونه اطلاعات در زمینه انواع پودر سنگ رنگی بوده و این محصولات را با کمترین هزینه و قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

صادرات پودر سنگ رنگی

همانگونه که می‌دانید کشور ما غنی از انواع سنگهای معدنی بوده و این سنگ ها به صورت پودر شده دارای مشتریان فراوانی از سوی کشورهای دیگر می باشد و همین امر سبب شده تا افراد بسیاری به دنبال خرید این محصولات از درب کارخانه بوده این محصولات را به صورت مستقیم به دیگر کشورها صادر نمایند.

صادرات انواع پودر سنگ رنگی و دیگر سنگ ها به صورت کلوخه امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و این محصولات به طور گسترده و روز افزون به دیگر کشورها مخصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکیه، عراق، کویت، لبنان صادر می‌شوند.

برای آنکه بتوانید براحتی این محصولات را خریداری کرده و صادر نمایید کافیست با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید و هر حجم از انواع پودر سنگ رنگی را که نیاز دارید خریداری کرده و به راحتی از بندرگاه هایی کشورمان صادر نمایید.

فروش پودر سنگ رنگی قم

فروش پودر سنگ رنگی قم

یکی از معادن بکر و با کیفیت معادن شهر قم می باشد در این معدن انواع پودر سنگ ها به صورت رنگی و میکرونیزه تولید شده و به دست مشتریان رسانده می‌شود فروش این محصولات با توجه به کیفیت آنها بسیار بالا بوده و افراد بسیاری از سرتاسر کشور مشتاق خرید این محصولات می باشند.

فروش از درب کارخانه صورت گرفته و قیمت های اعلام شده از سوی کارشناسان ما بسیار مناسب می باشند تنها برای خرید از این مجموعه می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و خرید خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایید.

کارشناسان فروش ما یکی از برجسته ترین و مجرب ترین کارشناسان در کشور بوده و تمامی پودرهای رنگی را به صورت بسته بندی، جامبو و یا فله ای توسط کانتینر ها و تریلر های مجهز به سرتاسر کشور ارسال می‌کنند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *