پودر سنگ هنری در انواع مختلفی تولید شده و کاربردهای متنوعی دارد. این محصول در مدل های معطر و در رنگ های مختلفی توسط تولیدکننده های مطرح تولید شده و به کمک نمایندگی فروش آن در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در اینجا لازم به ذکر است، در حال حاضر با توجه به بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت خرید پودر هنری متا(پودر سنگ ترک)اصل ترکیه، فروش آن در وبسایت گروه تجاری پاراب، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، برای آشنایی با سنگ آهن محبوب و خرید آنلاین آن با مناسب‌ترین قیمت، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه فرمائید.

نمایندگی پودر سنگ هنری معطر

طرز کار استفاده از پودر سنگ هنری

طرز کار استفاده از پودر سنگ هنری پودر سنگ هنری کاربردهای مختلفی دارد. با استفاده از این پودر سنگ می توان در هنر مجسمه سازی، محصولات بی نظیری تولید کرد. استفاده از این محصول به روش های مختلفی صورت می پذیرد.

در هنر مجسمه سازی نیاز به خمیر گرفتن از پودر سنگ می باشد و سپس می توانید در ادامه مسیر مورد نظر خود را طی کنید. این مسیر می تواند استفاده از انواع قالب ها نظیر قالب های سیلیکونی باشد و یا هر روش دیگری که در نظر دارید.

به منظور استفاده از این محصول می توانید برای اطمینان از یک دست بودن خمیرتان، پیش از هر چیزی و برای یکدست بودن آن، پودر سنگ را الک کنید. برای تهیه یک خمیر مناسب نیاز است که مواد مختلفی با پودر ترکیب شده و نسبت هر کدام از این موارد مهم است.

به عنوان مثال اغلب در کنار پودر سنگ ایران، از پودر سینکا، پودر بتونه، چسب چوب و … استفاده می شود. این موارد قوام دهنده و باعث استحکام بیشتر خمیر و در نهایت محصول ساخته شده می باشند. البته برخی از افراد در هنگام خمیر گرفتن اقدام به اضافه نمودن رنگ به مخلوط مورد نظر می کنند. اما اگر پودر سنگ هنری ای که در حال استفاده از آن هستید رنگی می باشد، نیازی به این کار نیست.

همچنین ممکن است افراد رنگ آمیزی را پس از انجام پروژه و بر روی سطح کار به انجام برسانند. رنگ آمیزی محصولاتی که با استفاده از پودر سنگ ساخته شده اند نیز اصول خاص خود را دارد که باید به آنها توجه نمود.

صادرات پودر سنگ هنری معطر رنگی

صادرات پودر سنگ هنری معطر رنگی امروزه با توجه به استقبال عمومی از به کار بردن انواع پودر سنگ های معطر هنر که به صورت رنگی و در رنگ های مختلفی تولید می شوند، خرید و فروش این محصول در به میزان بالایی اتفاق می افتد. این استقبال محدود به بازار های داخلی نبوده و مصرف کنندگان در کشورهای مختلف اقدام به خرید و استفاده از این محصول می کنند.

سرانه تولید سنگ مرمر در کشور ما در سطح بالایی قرار دارد و این مهم سبب می شود که این تامین کنندگان بتوانند علاوه بر پاسخگویی به نیاز بازار داخلی، اقدام به صادرات محصولات خود نمایند.

صادرات پودر سنگ هنری معطر رنگی یکی از تجارت های سود آور در کشورمان می باشد. وجود تنوع در تولید این محصولات و تمرکز بر تولید پودر سنگ رنگی با کیفیت مناسب، تمایل واردکنندگان در کشورهای دیگر را برای خرید محصولات ایرانی در این زمینه افزایش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *