موزاییک 50*50 یکی از پر استفاده ترین کفپوش های ساختمانی می باشد که در انواع طرح های ساده و رنگی تولید می گردد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نمایندگی موزاییک 50*50 رنگی کف به توزیع انواع طرح ها و رنگبندی های این موزاییک های می پردازد و این محصولات را به صورت فله یا بسته بندی شده با کیفیت های گوناگون به دست مشتریان می رساند.

نمایندگی موزاییک 50*50 رنگی کف

توضیحاتی درباره موزاییک 50*50 رنگی

توضیحاتی درباره موزاییک 50*50 رنگی از جمله مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد در ساختمان ها موزاییک ها می باشند که در انواع مختلفی همچون موزاییک حیاطی، موزاییک پارکینگ، موزاییک پیاده رو، موزاییک دور باغچه و … تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.
 معمولا جنس موزاییک ها همچون بتن سخت و مقاوم است چرا که دارای مواد سازنده بسیار مقاومی می باشد و از ماسه، سیمان، آب، دانه ای رنگی، پودر سنگ و … در ساخت آنها استفاده می نمایند.

بنابراین کارخانه های سازنده نمونه های مختلفی از موزاییک ها را در طرح های گوناگون تولید می کنند تا مشتریان به هنگام انتخاب دست بسیار بازتری را داشته باشند.

از جمله این طرح ها می توا به موزاییک لاشهای، موزاییک واش بتن، موزاییک پلیمری، موزاییک سنگ دار و … اشاره کرد.

با توجه به کاربرد بالای این محصولات معمولا این موزاییک ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردند که یکی از پر استفاده ترین آنها موزاییک 50*50 رنگی می باشد.

از آنجایی که این موزاییک ها دارای دانه های رنگی متنوعی هستند به همین جهت با تنوع رنگی بالا به بازار عرضه می شوند و با استفاده آن در مناطق بیرونی و درونی ساختمان زیبایی خاصی را به این نقاط می بخشند.
 به طوری که می توان رنگ این محصولات را با دکوراسیون و معماری ساختمان هماهنگ نمود و بر میزان جذابیت ساختمان افزود.

قیمت موزاییک 50*50 درب کارخانه تولیدی

قیمت موزاییک 50*50 درب کارخانه تولیدی امروزه کارخانه تولیدی موزاییک این محصولات را با کیفیت های متنوع و ابعاد مختلفی ساخته و روانه بازار می کند تا مشتریان با توجه به میزان بودجه خود و محل استفاده به انتخاب این محصولات بپردازند.

از جمله ابعاد موزاییک های ساخته شده توسط این کارخانه ها 50*50، 30*30، 40*50، 40*40 و … است.

می توان نمونه ای از پر استفاده ترین ابعاد موزاییک با سایز 50*50 تولید می گردد که بر سطح رویه آن معمولا طرح های مختلف رنگی ساده و سنگ دار قابل مشاهده می باشد.
می توان گفت قیمت موزاییک 50*50 درب کارخانه تولیدی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که می توان این موارد را به صورت زیر بیان کرد:

  • نوع مواد سازنده در ساخت موزاییک 50*50
  •  درجه بندی موزاییک 50*50 
  • نوع برند سازنده این محصول 
  • نوع خرید و فروش آن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *