نمایندگی موزاییک پرسی دو لایه یزد شامل مراکزی می باشند که پس از تولید این محصول در کارگاه ها و کارخانه های موزاییک سازی اقدام به عرضه این محصول به صورت گسترده در بین خریداران می کنند، فروش موزاییک پرسی توسط نمایندگی های این محصول در شهر یزد شامل تخفیفات ویژه در زمان خرید می باشد این نمایندگی دارای بازاریابانی در سطح شهر یزد می باشند و از طریق این بازاریابان کار عرضه فروش را به صورت گسترده انجام می دهند.

نمایندگی موزاییک پرسی دو لایه یزد

چند مدل موزاییک پرسی داریم؟

چند مدل موزاییک پرسی داریم؟ موزاییک پرسی در واقع محصولی می باشد که به وسیله غلطک ها و ماشین های پرسی تولید شده اند و دارای دو لایه می باشند در حالی که موزاییک های بتنی بک لایه می باسند در قسمت رویی این موزاییک ها سنگ ریزه و سیمان وجود داشته و در قسمت زیرین آن شن، ماسه، سیمان دیده می شود این محصول به دلیل تولید شدن به روش پرسی بسیار مستحکم و مقاوم بوده و استقامت بالایی در برابر سرما، ضربه و فشار دارا می باشد.

موزاییک های پرسی با توجه به محل مورد استفاده و در واقع نوع کاربری دارای انواع مختلفی می باشد، نوع اول این موزاییک ها موزاییک پرسی ساب خورده ساده می باشد که دارای طراحی ساده می باشند و قابل کاربرد برای کاربری های متنوعی می باشد.

نوع دوم موزاییک پرسی نوع ساب خورده ای می باشد که به دلیل ویژگی ها و طراحی خاص آن قابل استفاده در پشت بام ها و هم چنین زیر پارکت ها می باشد، نوع دیگری از موزاییک های پرسی طرح دار می باشند که با توجه به طرح دار بودن این محصول دارای انواع مختلفی می باشد از جمله این طرح ها دارای انواع موج دار، طرح های پلنگی و هم چنین طرح های آجری می باشد.

موزاییک پرسی حیاطی از جمله موزاییک های تولیدی فوق می باشد که خریداران مطابق با سلیقه خود می توانند نوع ساده و یا طرح دار آن را انتخاب بکنند، این محصول نسبت به موزاییک های بتنی خلل و فرج بیشتری داشته و آب و رطوبت زیادی را به خود جذب می کنند.

فروش موزاییک پرسی دو لایه حیاطی

فروش موزاییک پرسی دو لایه حیاطی فروش موزاییک پرسی دو لایه حیاطی توسط گروه های تولیدی این محصول انجام می شود، البته این گروه ها دارای دفاتر و نمایندگی های فروش می باشند و از طریق این دفاتر نیز فروش موزاییک پرسی دو لایه حیاطی به صورت گسترده در بین خریداران انجام می شود، البته وب سایت های اینترنتی معتبر در این زمینه از دیگر مراکز فروش موزاییک پرسی می باشند که کار فروش را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میدهند و قابلیت ارسال کالا و خدمات را به شهرهای مختلف ایران دارا می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *