موزاییک ها، یکی از کفپوش های پرطرفدار به شمار می روند و در بیشتر مکان های خارج از ساختمان، به کار گرفته می شوند. آن را عموماً به روش پرسی تولید می کنند که در این مقاله نیز، ما به موزاییک دو لایه ماشینی پرسی می پردازیم و از سوی دیگر نمایندگی رسمی فروش آن را نیز معرفی خواهیم نمود. شما می توانید بهترین و کاربردی ترین کاشی چسبی موجود در بازار را شناسایی کنید و با توجه به نیاز مصرفی خود هوشمندانه ترین خرید را انجام دهید.

نمایندگی موزاییک دو لایه ماشینی پرسی

مشخصات موزاییک دو لایه ماشینی پرسی

مشخصات موزاییک دو لایه ماشینی پرسی از کفپوش هایی که به نام موزاییک یاد می شوند، در حیاط، کف برخی از خانه ها، سالن ها، پیاده روها و غیره مکان دیگر به شکل وسیعی استفاده می نمایند. اما مشخصات موزاییک دو لایه ماشینی پرسی چیست؟ این نوع از محصول، با فشار 160 بار، از طریق دستگاه های خاصی تولید می گردد.

منظور از دو لایه بودن نیز، این است که محصول دارای یک لایه رویی می باشد و شامل سنگدانه های درشت و ریز به همراه مواد افزودنی دیگر است و لایه زیرین که در واقع بتن بوده، و این دو باعث می شوند تا کفپوشی منحصر به فرد و با استحکام بالا، تولید گردد.

این نوع از موزاییک ویژگی های زیر را نیز دارا می باشد:

  • مقاوم در برابر خمش
  • سطح رویی کاملاً یک دست
  • استحکام بالا در برابر سرما و گرما
  • تنوع در طرح، رنگ و ابعاد
  • مقاوم در برابر ضربه

چنین موزاییک هایی را می توان در طرح های مختلفی از جمله مرجان، سپیدار، موج دار، اطلسی، خورشیدی و غیره به دست آورد که هر یک، رنگ های مخصوص خود را داشته و یا به شکل الوان ترکیبی ساخته می شوند.

قیمت بهترین موزاییک دو لایه در تهران

قیمت بهترین موزاییک دو لایه در تهران در تهران، قیمت بهترین موزاییک دو لایه، متنوع اعلام می گردد. همانگونه که می‌ دانید، چنین محصولاتی را برندهای گوناگونی می سازند و از طرف دیگر، از مواد اولیه مختلفی نیز استفاده می کنند. این کار سبب می شود تا کیفیت کالا، متفاوت باشد و از همین رو، شاهد تنوع نرخ ها در حوزه موزاییک ها می باشیم. استفاده از کاشی سرویس بهداشتی یک راه رایج برای پوشاندن دیوار ها و کف برای جلوگیری از انتقال رطوبت به سازه های دیوار است.

البته، موارد دیگری همچون سایز نیز بی تاثیر نیست. عموماً این نوع از موزاییک ها ابعاد مشخصی دارند که شامل 40*40، 50*50، 20*20، 20*10، 40*20 و غیره است. مدل ها نیز سبب می شوند تا قیمت موزاییک تغییر نکند. مسئله دیگری که قابل ذکر است، نحوه داد و ستد می باشد.

آن شمار از کسانی که در کار خرید و فروش جزئی و یا در کار ساخت و ساز پروژه های ساختمان هستند، سعی می کنند تا به طور عمده محصول را بخرند؛ زیرا که با این روش، موزاییک قیمت کمتری پیدا می کند و هزینه ها به این شکل پایین می آید. در واقع، عوامل مختلفی در خصوص ارزش گذاری این کفپوش ها، موثر هستند.

این سایت، فروشنده اصلی نوع مرغوب و در تنوع بالای این کالا است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با این شماره ها تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *