یکی از مصالحی که به عنوان کفپوش برای حیاط باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد موزاییک است. این محصول در تنوع رنگ و سایز زیادی به بازار عرضه شده است و مواد سازنده آن می تواند متغیر باشد تا دوام و استحکام متفاوتی به آنها ببخشد. جدیدترین نمونه موزاییک حیاط باغ کدامند و از کجا می توان با قیمت مناسب آن را تهیه نمود؟

نمایندگی موزاییک حیاط باغ در اصفهان

جدیدترین نمونه موزاییک حیاط باغ

جدیدترین نمونه موزاییک حیاط باغ

یکی از مهمترین قسمت های هر ویلا محوطه آن می باشد. محوطه باید دارای مسیرهای دسترسی بوده تا بتواند افراد را به بخش های مختلف ویلا و ساختمانی هدایت کند.

برای پوشاندن کف این قسمت از فضای ویلا از مصالحی مانند موزاییک  استفاده می شود تا علاوه بر پوشاندن سطح خاک زمین موجب تزیین و زیباسازی محوطه نیز بشود.

با پیشرفت تکنولوژی موزاییک های جدیدی در این زمینه به بازار عرضه شده اند. موزاییک های معمولی در برابر عوامل محیطی مانند سرما و رطوبت مقاومت پایینی دارند و به تدریج دچار فرسایش و تخریب می شوند. امروزه از ترکیب ماسه، سیمان و انواع رزین ها موزاییک های پلیمری تولید می شود که علاوه بر زیبایی  دارای استحکام بسیار بالایی نیز می باشند.

این محصولات جدید از نظر رنگ دارای ثبات بسیار بالا می باشند و از رنگ های معدنی که در اعماق موزاییک نفوذ کرده‌اند برای زیبا سازی و ایجاد تنوع رنگ در آنها استفاده می شود.

علاوه بر این میزان تراکم در این موزاییک ها بالا می باشد به طوری که میزان جذب و رطوبت در آنها 3 درصد بوده و در نتیجه به علت جذب رطوبت بسیار پایین در روزهای سرد و یخبندان دچار شکستگی و تخریب نمی‌شود.

طول عمر بالای این موزاییک ها موجب شده است که صرفه اقتصادی بسیار بالایی داشته باشند و نیاز به تعویض آنها پس از چند وجود نداشته باشد.

این موزاییک ها در ابعاد مختلف به بازار عرضه شده اند  و از خصوصیات بارز آنها چسبندگی زیاد به ملات زیر این می باشد.

خرید موزاییک حیاط باغ با قیمت عالی

خرید موزاییک حیاط باغ با قیمت عالی چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و  یا صادرات این مصالح را به کشورهای همجوار انجام می دهید. موزاییک حیاط باغ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

جهت خرید موزاییک حیاط باغ با قیمت عالی می توانید با کارشناس فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از موزاییک حیاط قیمت و انواع این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *