پودر سنگ ساختمانی که با نام های خاک سنگ و آرد سنگ نیز شناخته می شود، از طریق خرد شدن مکانیکی ناشی از فرسایش یخبندان، حاصل می شود. نام خاک سنگ ایجاد شده راک فلور است. بخش دیگری از پودر سنگ را می توان به روش صنعتی و به وسیله ی دستگاه های خرد کن، حاصل کرد.  

پودر سنگ، از محصولات سنگ بری به شمار می آید. 

پودر سنگ های گوناگون منشأ اصلیشان سنگ های گونان با ویژگی های مختلف است که سبب می شود انواع مختلفی از آن ها ایجاد شود. 

مرکز پخش پودر سنگ ساختمانی ارزان قیمت

مصارف پودر سنگ ساختمانی

مصارف پودر سنگ ساختمانی از کاربرد ها و مصارف پودر سنگ می توان موارد زیر را نام برد: 

1_ تثبیت خاک 

2_ استفاده در سندلاست 

3_ تولید چسب و همچنین رزین 

4_ تولید کاغذ و مقوا 

5_ تصویه ی آب و فاضلاب 

6_ دفن زباله 

7_ پروش دام  

8_ پرورش طیور

9_ مجسمه سازی و تراش کاری 

10_ صنایع غذایی

 سنگ آهک، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و سنگ آهن از جمله کانی هایی می‌ باشد که از آن ها پودر سنگ حاصل می شود.

می توان پودر سنگ آهکی را به جای بخشی از سیمان به کار برده شده در  بتن استفاده کرد. بیش ترین کاربرد پودر سنگ در ساختمان سازی می باشد. به علاوه مانع ترک کردن سیمان بعد از اینکه خشک شد می شود. از پودر سنگ می توان در تهیه کریس اکریلیک هم استفاده کرد.

مخلوط های آسفالتی گرم دارای حساسیت رطوبتی می باشند بنابراین می توان با استفاده از افزودنی های خاص ضد عریان شدگی، از این مشکل جلوگیری کرد. بهترین آن ها استفاده از سیمان پرتلند و پودر سنگ آهکی است که مقاوم در برابر رطوبت می باشد.

پودر سنگ دارای مزایای زیادی من جمله دسترسی آسان به آن می باشد آن هم با قیمت به صرفه و ارزان.

قیمت خرید پودر سنگ ساختمانی

قیمت خرید پودر سنگ ساختمانی امکان تولید این محصول در سراسر کشور وجود دارد اگر مواد اولیه لازم در دسترس باشد. با توجه به کیفیت، سایز و مش بندی متفاوت پودر سنگ، به تبع قیمت پودر سنگ نیز متفاوت خواهد بود. پودر سنگ ارزان قیمت را می توان به صورت فله ای یا بسته بندی کیسه ای به فروش رساند.

 امروزه کارخانه های متعددی در کشور، به تولید پودر سنگ می پردازند. برای خرید و فروش عمده آن می توان با گروه های بازرگانی در ارتباط بود. 

قیمت پودر سنگ اهمیت زیادی در مشاغل گوناگون دارد. ارزان ترین قیمت آن را می توان از خود تولید کننده به دست آورد چرا که بدون هیچ واسطه ای است و نیاز به انبارداری و هزینه های حمل و نقل نیز نمی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *