پودر گچ (سولفات کلسیم هیدروژن) یک پودر سفید صاف است که با حرارت دادن سنگ گچ ایجاد می شود. گچی که استخراج می شود در اثر گرما خشک، خرد شده تا پودر شود. این پودر کاربردهای مختلفی در کشاورزی، ساخت و ساز و صنعتی دارد. مجموعه ی ما مرکز تولید پودر سنگ گچ در خوزستان می باشد و ما این محصول را با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهیم.

مرکز تولید پودر سنگ گچ در خوزستان

منظور از پودر سنگ گچ چیست؟

منظور از پودر سنگ گچ چیست؟ پودر گچ یک محصول طبیعی است که از سنگ معدنی نرم و سفید حاصل می شود و بر اثر حرارت پودر می شود.
پودر گچ عمدتاً در مصالح ساختمانی مانند خشک کن استفاده می شود، اما به عنوان کود و نرم کننده خاک در کشاورزی نیز استفاده می شود. از گچ نیز می توان به عنوان یک افزودنی غذایی برای تقویت بافت مواد تشکیل دهنده در غذاهای فرآوری شده استفاده کرد.

بیشترین کاربرد پودر گچ در مصالح ساختمانی است. گچ قرنهاست که از عناصر تزئینی ساختمانها استفاده می شود.
گچ سنگ سفید خالص همچنین به عنوان آلاستر شناخته می شود و از آن برای ساخت تندیس ها و مجسمه های حک شده استفاده شده است.
 تقریباً همه خانه ها و ساختمان های مدرن از گچ به شکل تخته دیوار استفاده می کنند، همچنین به عنوان تخته سنگ گچی، دیواره خشک یا ورق سنگ شناخته می شود.
پودر گچ مخلوط شده با آب سخت شده و مانند سنگ خشک می شود. گچ سخت شده بین ورق ها فشرده می شود تا صفحات جلویی را تشکیل دهند.

پودر گچ نیز به سیمان و رنگهایی که در ساخت و ساز ساختمان ها و اتمام استفاده می شود اضافه می شود. در مخلوط های سیمانی و بتونی، گچ به افزایش زمان لازم برای خشک کردن و سخت شدن بتن و در نتیجه ساختاری پایدار کمک می کند.
در رنگ نیز از پودر گچ برای پایدار کردن رنگدانه‌ها و بهبود بافت رنگ استفاده می شود.

پودر گچ در کشاورزی به عنوان نرم کننده خاک و کود استفاده می شود. استفاده از آن به دلیل وجود کلسیم و گوگرد در پودر گچ است زیرا این دو ماده مغذی برای گیاهان مفید هستند.

فروش ویژه انواع پودر سنگ گچ

فروش ویژه انواع پودر سنگ گچ پودر سنگ گچ در کشور ما با کیفیت عالی تولید و عرضه می شود.
به گونه ای که علاوه بر عرضه ی داخلی می توان به کشورهای دیگر نیز صادرات کرد و از این طریق به سودآوری بسیار خوبی دست یافت.

مجموعه ی ما فروش ویژه انواع پودر سنگ گچ را با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام می دهد.
به طوری که ما با فروش پودر سنگ با کیفیت توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان را جلب نماییم.

جهت سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *