پودر سنگ ممتاز یکی از مصالح ساختمانی محسوب می شود که در صنایع مختلفی نیز کاربرد دارد و علاوه بر مصرف داخلی به کشور های دیگر نیز صادر شده و مراکز تولید پودر سنگ ممتاز صادراتی آن ها را پس از بسته بندی های 25 و 50 کیلوگرمی درون کیسه هایی محکم، به کشور های دیگر میفرستند و طرفداران زیادی در اکثر کشور ها بدلیل کیفیت بالایشان پیدا کرده اند.

مرکز تولید پودر سنگ ممتاز صادراتی

پودر سنگ ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

پودر سنگ ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ پودر های سنگ هم به صورت طبیعی و هم صنعتی قابل تولید هستند که پودر سنگ طبیعی در طبیعت از حرکت لایه های مختلف سنگی و ساییده شدنشان به هم در مدت زمان طولانی صورت می گیرد و موجب تولید پودر می شوند، گویند و با کیفیت های متفاوتی تولید می شوند و پودر صنعتی نیز با استفاده از ماشین آلات غول پیکر و خورد کردن انواع سنگ های موجود در طبیعت و پودر کردنشان موجب تولید پودر سنگ یا همان خاک سنگ یا آرد سنگ می شوند.

پودر سنگی ممتاز است که از فرسایش سنگ های معدنی تولید می شود و سنگ های معدنی دارای آلودگی های شیمیایی بسیار کمی هستند که تقریبا به صفر درصد می رسد و این موجب تولید پودر مفیدی می شود که در هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر واکنش های شیمیایی مضری صورت نمی گیرد. و هرچه سنگ معدن با کیفیت تر باشد پودر تولیدی نیز با کیفیت می شود.

پودر هایی که دارای چسبندگی بسیار هستند و پس از کار به هیچ عنوان ترک نمیخورند و شوره نزده و تغییر رنگ نمی دهند ممتاز بوده و از مرغوبیت بالایی برخوردارند، این پودر ها رنگ سفید صدفی و براقی دارند و دانه های یکدست و زیبایی داشته و در هنگام بندکشی، کاشی ها را بسیار محکم در کنار یکدیگر نگه می دارند. از پودر سنگ با ترکیب شدن با مصالح ساختمانی دیگر مانند سیمان، گچ و … برای استحکام بخشی به قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود که یکی از موارد آن تولید دوغاب برای کاشی کاری است و یا به هنگام ترکیب شدن با سیمان مانع از ترک خوردن سیمان پس از کار می شود.

عرضه پودر سنگ ممتاز ایرانی

عرضه پودر سنگ ممتاز ایرانی مجموعه تجاری ما عرضه پودر سنگ ممتاز را به سراسر کشور امکان پذیر کرده است و فقط کافیست از طریق سایت شرکت از هر مکانی که در آن قرار دارید سفارشتان را ثبت کنید و با قیمتی به صرفه تحویل بگیرید.

پودر سنگ سفید در شرکت ما با کیفیت بالایی عرضه می شود تا هم اطمینان شما را از خرید جلب کنیم و هم در هنگام استفاده تمامی نکاتی که در بالا گفته شد را به چشم خود ببینید. رضایت شما هدف مجموعه ما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *