پودر سنگ قهوه ای کردستان از نمونه های پودر سنگ با کیفیت بالا و استفاده های گسترده ای است و در بسته بندی ها و اشکال مختلفی وارد بازارهای سراسر کشور می شود که بسته به نحوه عرضه و کیفیت دارای نرخ های مختلفی می باشد و در صورتی که عمده و یا بدون واسطه تهیه شود ارزانتر بوده و از صرفه بالایی نیز برخوردار می باشد.

قیمت پودر سنگ قهوه ای کردستان

آشنایی با کاربرد پودر سنگ قهوه ای

آشنایی با کاربرد پودر سنگ قهوه ای کاربرد پودر سنگ قهوه ای در نمای ساختمان، نما شسته، بتن، تخته ماله، تولید سنگ مصنوعی، کف و بتن، مجسمه سازی، چسب پودری، صنایع مکمل سازی، چسب کاشی، موزائیک، بند کشی، خوراک دام و طیور می باشد.

پودر سنگ قهوه ای در کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد چون با استفاده از آن می توان مواد معدنی را به زمین کشاورزی برگرداند، همچنین در ساختمان سازی نیز با سیمان مخلوط می شود که در اینصورت از ترک خوردن سیمان و بتن جلوگیری خواهد نمود و این پودر از انواع کانی هایی مانند گرانیت، سنگ آهن، سنگ آهک، مرمر، کلسیم کربنات و … است که با بکار رفتن آن در بتن باعث استحکام آن خواهد شد.

پودر سنگ جهت اصلاح خاک کشاورزی و در اطراف درختان جهت زهکشی استفاده شده و از آن جهت حذف آلودگی ها و از بین بردن خاصیت اسیدی از فاضلاب بکار می رود چون خاصیت ضد باکتریایی و قلیایی دارد، ضمنا این ماده چون سرشار از کلسیم بوده و برای هضم بهتر غذای طیور استفاده می شود لذا در تغذیه دام و طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پودر سنگ قهوه ای با ارزانترین قیمت

خرید پودر سنگ قهوه ای با ارزانترین قیمت خرید پودر سنگ قهوه ای با ارزانترین قیمت نظر بسیاری از مشتریان را جلب نموده چون آنها برای کاهش هرینه های اولیه و افزایش سود خود سعی می کنند این محصول را از مراکزی تهیه کنند که علاوه بر کیفیت مطلوب نرخ های مناسبی را ارائه کنند.

قیمت پودر سنگ در بازار بسته به نحوه فروش متفاوت بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزان و باصرفه خواهد بود، این پودر در اوزان و بسته بندی های مختلفی عرضه می شود که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است چون دارای استفاده های گسترده ای می باشد.

پودر سنگ قهوه ای از ماندگاری رنگی خوبی برخوردار بوده و چسبندگی ایده آلی نیز دارد و به دلیل ترکیب پذیری عالی که دارد به راحتی با مصالح ساختمانی ترکیب می شود، همچنین این ماده دارای دانه بندی نرمی بوده و از مقاومت خوبی نیز برخوردار می باشد که به همین دلیل در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *